Randare "DynamicObjects"
#1

Salut! Revin cu o problemuta. Cum as putea sa setez randarea obiectelor pentru CreateDynamicObject?
Am incercat sa schimb in server.cfg (stream_distance 800.0) si in streamer.inc (CreateDynamicObject(modelid, Float: x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float: streamdistance = 800.0); ) si nu functioneaza.




Vre-o idee?
Reply
#2

Quote:
Originally Posted by xXLucianXx
Посмотреть сообщение
Salut! Revin cu o problemuta. Cum as putea sa setez randarea obiectelor pentru CreateDynamicObject?
Am incercat sa schimb in server.cfg (stream_distance 800.0) si in streamer.inc (CreateDynamicObject(modelid, Float: x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float: streamdistance = 800.0); ) si nu functioneaza.




Vre-o idee?
public OnGameModeInit()
{
Streamer_TickRate(50);
Streamer_VisibleItems(STREAMER_TYPE_OBJECT, 800);
return 1;
}
Reply
#3

Nu merge nici asta.. Oricum, multumesc de ajutor!
Reply
#4

vezi sa setezi si un drawing distance decent. Nu stiu exact sa iti zic care e diferenta, dar stiu ca are un impact.
Reply
#5

Quote:
Originally Posted by HeLiOn_PrImE
Посмотреть сообщение
vezi sa setezi si un drawing distance decent. Nu stiu exact sa iti zic care e diferenta, dar stiu ca are un impact.
Draw distance-ul este distanta in care jocul continua sa randeze modelul. Iar stream distance-ul este distanta la care streamerul creeaza obiectul(Nu tine de joc, ci de streamer). Este aiurea sa seteze draw distance-ul mai mare decat stream distance-ul.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)