29.09.2012, 09:39
pawn Код:
if(TutTime[i] >= 1)
{
new Bar:bar = CreateProgressBar( 0.00, 425.00, 640.00, 24.50, 0x1196EEC8, 100.0);
TutTime[i] += 1;
if(TutTime[i] == 3)
{
SetProgressBarValue(bar, 10.0);
ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " San Andreas Multi Player Craiova Gaming - SERVER");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Bine ai venit pe serverul nostru de ''ciudati'' !");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pentru o mai buna intelegere a modului RPG si a regulamentului server-ului trebuie sa citesti");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "acest tutorial in primul rand, iar in al doilea rand mai ai la dispozitie forumul nostru");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, " http://forum.craiovagaming.ro cu informatii utile !");
}
else if(TutTime[i] == 20)
{
SetProgressBarValue(bar, 20.0);
ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " Cateva informatii legate de modul de joc: Level,Payday,Job");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " Level & Payday");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pe acest server ruleaza un mod Role - Play ( RPG ) unde trebuie sa advansezi in level ( castigand payday-uri ).");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "La fiecare ora jucata pe server vei primi un RESPECT - POINT si o suma de bani");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "care difera de la level la level, asadar la ora fixa este PAYDAY.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Iti poti afla Punctele de Respect daca tastezi comanda: /stats.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Cand faci Punctele de Respect necesare pentru Level tastezi: /buylevel");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "si vei plati si o suma de bani pentru a avansa in nivel ( level ).");
}
else if(TutTime[i] == 50)
{
SetProgressBarValue(bar, 30.0);
ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " Job-uri");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Sunt doua tipuri de Job-uri si anume: principal ( factiune ) si secundar.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Iti poti alege un job secundar in joc daca te plimbi prin orasul Los Santos, sunt marcate cu niste bani.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Numele joburilor secundare sunt:");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Legale: Detective, Lawyer, Mechanic, Bodyguard, Car Dealer, Boxer, Paper Boy, Bus Driver, Trucker, Farmer.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Ilegale: Whore, Drugs Dealer, Arms Dealer, Car Jacker.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Dupa ce faci Level 3+ te poti indrepta catre o factiune.");
}
else if(TutTime[i] == 80)
{
SetProgressBarValue(bar, 40.0);
ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Poti fi invitat intr-o factiune daca faci un post pe forum ( http://forum.craiovagaming.ro )");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "respectand cerintele si citind regulamentului Job-ului respectiv.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Lista Job-urilor principale: Police Departament(7), Federal Bureau of Investigaton(7), National Guard(7)");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Medics/Fireman Departament(3), Taxi Cab Company(3), School Instructor(3)");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Tow Car Company(3), Hitman Agency(3), News Reporter(3)");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "La Cosa Nostra(5), Yakuza(5) , Bloods(5), Crips(5), Nortenos(5), Surenos(5).");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "NU EZITA sa folosesti /needhelp pentru orice alta problema, iar helper-ul disponibil te va ajuta !");
}
else if(TutTime[i] == 110)
{
SetProgressBarValue(bar, 50.0);
ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " Bani");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Bani sunt stocati in doua moduri:");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Cash: ( bani pe care-i ai la tine si-ti sunt afisati - dreapta sus ).");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Banca: ( bani pe care-i depui la banca si dupa care primesti dobanda ).");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pentru a trimite bani unui alt jucator, foloseste comanda /pay - maxim 50.000$.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pentru a trimite sume mari de bani, foloseste comanda /transfer de la banca.");
}
else if(TutTime[i] == 130)
{
SetProgressBarValue(bar, 60.0);
ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " Arme");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Intrii in posesia armelor cumparandu-le de la unul dintre GunShop-uri");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "sau le primesti la spawn - pentru factiunile DM.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "ATENTIE! Nu folositi cheaturi pentru a obtine arme.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Altfel riscati sa primiti ban permanent !");
}
else if(TutTime[i] == 150)
{
SetProgressBarValue(bar, 70.0);
ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " Infractiuni (Wanted)");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca comiti o infractiune primesti un wanted point.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "De indata ce ai un wanted point, te va cauta politia.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca esti prins, vei petrece un anumit timp la inchisoare,");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "calculat in functie de wanted-ul pe care l-ai avut.");
}
else if(TutTime[i] == 170)
{
SetProgressBarValue(bar, 80.0);
ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " Scoala de Sofer (DMV)");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Initial pornesti fara permis de conducere.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pentru a putea conduce autovehicule, ai nevoie de permis.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Cladirea scolii de permis, este prezentata in imagine.");
}
else if(TutTime[i] == 190)
{
SetProgressBarValue(bar, 90.0);
ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Aceasta este o comunitate si trebuie sa ne intelegem bine pentru formare unui server cat mai profesionist.");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Nu ai voie sa jignesti/inujuri un alt player/admin/server-ul !");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Nu ai voie sa ameninti pe cineva ca va lua ban sau kick, aceasta este decizia adminilor si nu a playerilor.");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Nu ai voie sa joci cu diverse programe ajutatoare (CODURI,HACKS,CHEATS,Programe de facut BIND-URI).");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Nu ai voie sa incerci sa il flodezi sau sa te folosesti de bug-uri, etc !");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Nu ai voie sa faci reclame la alte servere !");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Nu ai voie sa faci spam si sa ai multe conturi pe server !");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Ai obligatia sa raportezi orice bug pe forum !");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Fiind un mod Role - Play (RPG) pe acest server este STRICT INTERZIS Drive By-ul (DB),");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Death-Match-ul (DM) EXCESIV/AIUREA cat si DM-ul in zona gari San Fiero (SF).");
}
else if(TutTime[i] == 220)
{
SetProgressBarValue(bar, 100.0);
ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, " ");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca incalci aceste reguli cat si cele de pe forum risti BAN pe IP.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Nu uitati de FORUM: http://forum.craiovagaming.ro - mai multe informatii si ghiduri acolo.");
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca ai nevoie de ajutor, foloseste /needhelp , /report sau /n - newbie chat");
}
else if(TutTime[i] == 240)
{
TutTime[i] = 0; PlayerInfo[i][pTut] = 1;
gOoc[i] = 0; gNews[i] = 0; gFam[i] = 0;
SetPlayerVirtualWorld(i, 0);
TogglePlayerControllable(i, 1);
SetCameraBehindPlayer(i);
PlayerInfo[i][pOrigin] = 1;
SetPlayerSpawn(i);
DestroyProgressBar(bar);
HideProgressBarForPlayer(i, bar);
}
}
pawn Код:
DestroyProgressBar(bar);
HideProgressBarForPlayer(i, bar);