pawn Код:
if(TutTime
[i
] >= 1) { new Bar:bar
= CreateProgressBar
( 0.00,
425.00,
640.00,
24.50, 0x1196EEC8,
100.0);
TutTime
[i
] += 1;
if(TutTime
[i
] == 3) { SetProgressBarValue
(bar,
10.0);
ShowProgressBarForPlayer
(i, bar
);
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" San Andreas Multi Player Craiova Gaming - SERVER");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Bine ai venit pe serverul nostru de ''ciudati'' !");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Pentru o mai buna intelegere a modului RPG si a regulamentului server-ului trebuie sa citesti");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"acest tutorial in primul rand, iar in al doilea rand mai ai la dispozitie forumul nostru");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
" http://forum.craiovagaming.ro cu informatii utile !");
} else if(TutTime
[i
] == 20) { SetProgressBarValue
(bar,
20.0);
ShowProgressBarForPlayer
(i, bar
);
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW,
" Cateva informatii legate de modul de joc: Level,Payday,Job");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW,
" Level & Payday");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Pe acest server ruleaza un mod Role - Play ( RPG ) unde trebuie sa advansezi in level ( castigand payday-uri ).");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"La fiecare ora jucata pe server vei primi un RESPECT - POINT si o suma de bani");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"care difera de la level la level, asadar la ora fixa este PAYDAY.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Iti poti afla Punctele de Respect daca tastezi comanda: /stats.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Cand faci Punctele de Respect necesare pentru Level tastezi: /buylevel");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"si vei plati si o suma de bani pentru a avansa in nivel ( level ).");
} else if(TutTime
[i
] == 50) { SetProgressBarValue
(bar,
30.0);
ShowProgressBarForPlayer
(i, bar
);
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW,
" Job-uri");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Sunt doua tipuri de Job-uri si anume: principal ( factiune ) si secundar.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Iti poti alege un job secundar in joc daca te plimbi prin orasul Los Santos, sunt marcate cu niste bani.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Numele joburilor secundare sunt:");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Legale: Detective, Lawyer, Mechanic, Bodyguard, Car Dealer, Boxer, Paper Boy, Bus Driver, Trucker, Farmer.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Ilegale: Whore, Drugs Dealer, Arms Dealer, Car Jacker.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Dupa ce faci Level 3+ te poti indrepta catre o factiune.");
} else if(TutTime
[i
] == 80) { SetProgressBarValue
(bar,
40.0);
ShowProgressBarForPlayer
(i, bar
);
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Poti fi invitat intr-o factiune daca faci un post pe forum ( http://forum.craiovagaming.ro )");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"respectand cerintele si citind regulamentului Job-ului respectiv.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Lista Job-urilor principale: Police Departament(7), Federal Bureau of Investigaton(7), National Guard(7)");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Medics/Fireman Departament(3), Taxi Cab Company(3), School Instructor(3)");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Tow Car Company(3), Hitman Agency(3), News Reporter(3)");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"La Cosa Nostra(5), Yakuza(5) , Bloods(5), Crips(5), Nortenos(5), Surenos(5).");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"NU EZITA sa folosesti /needhelp pentru orice alta problema, iar helper-ul disponibil te va ajuta !");
} else if(TutTime
[i
] == 110) { SetProgressBarValue
(bar,
50.0);
ShowProgressBarForPlayer
(i, bar
);
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW,
" Bani");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Bani sunt stocati in doua moduri:");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Cash: ( bani pe care-i ai la tine si-ti sunt afisati - dreapta sus ).");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Banca: ( bani pe care-i depui la banca si dupa care primesti dobanda ).");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Pentru a trimite bani unui alt jucator, foloseste comanda /pay - maxim 50.000$.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Pentru a trimite sume mari de bani, foloseste comanda /transfer de la banca.");
} else if(TutTime
[i
] == 130) { SetProgressBarValue
(bar,
60.0);
ShowProgressBarForPlayer
(i, bar
);
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW,
" Arme");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Intrii in posesia armelor cumparandu-le de la unul dintre GunShop-uri");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"sau le primesti la spawn - pentru factiunile DM.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"ATENTIE! Nu folositi cheaturi pentru a obtine arme.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Altfel riscati sa primiti ban permanent !");
} else if(TutTime
[i
] == 150) { SetProgressBarValue
(bar,
70.0);
ShowProgressBarForPlayer
(i, bar
);
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW,
" Infractiuni (Wanted)");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Daca comiti o infractiune primesti un wanted point.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"De indata ce ai un wanted point, te va cauta politia.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Daca esti prins, vei petrece un anumit timp la inchisoare,");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"calculat in functie de wanted-ul pe care l-ai avut.");
} else if(TutTime
[i
] == 170) { SetProgressBarValue
(bar,
80.0);
ShowProgressBarForPlayer
(i, bar
);
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW,
" Scoala de Sofer (DMV)");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Initial pornesti fara permis de conducere.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Pentru a putea conduce autovehicule, ai nevoie de permis.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Cladirea scolii de permis, este prezentata in imagine.");
} else if(TutTime
[i
] == 190) { SetProgressBarValue
(bar,
90.0);
ShowProgressBarForPlayer
(i, bar
);
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Aceasta este o comunitate si trebuie sa ne intelegem bine pentru formare unui server cat mai profesionist.");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
"Nu ai voie sa jignesti/inujuri un alt player/admin/server-ul !");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
"Nu ai voie sa ameninti pe cineva ca va lua ban sau kick, aceasta este decizia adminilor si nu a playerilor.");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
"Nu ai voie sa joci cu diverse programe ajutatoare (CODURI,HACKS,CHEATS,Programe de facut BIND-URI).");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
"Nu ai voie sa incerci sa il flodezi sau sa te folosesti de bug-uri, etc !");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
"Nu ai voie sa faci reclame la alte servere !");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
"Nu ai voie sa faci spam si sa ai multe conturi pe server !");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
"Ai obligatia sa raportezi orice bug pe forum !");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
"Fiind un mod Role - Play (RPG) pe acest server este STRICT INTERZIS Drive By-ul (DB),");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
"Death-Match-ul (DM) EXCESIV/AIUREA cat si DM-ul in zona gari San Fiero (SF).");
} else if(TutTime
[i
] == 220) { SetProgressBarValue
(bar,
100.0);
ShowProgressBarForPlayer
(i, bar
);
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_YELLOW2,
" ");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Daca incalci aceste reguli cat si cele de pe forum risti BAN pe IP.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Nu uitati de FORUM: http://forum.craiovagaming.ro - mai multe informatii si ghiduri acolo.");
SendClientMessage
(i, COLOR_WHITE,
"Daca ai nevoie de ajutor, foloseste /needhelp , /report sau /n - newbie chat");
} else if(TutTime
[i
] == 240) { TutTime
[i
] = 0; PlayerInfo
[i
][pTut
] = 1;
gOoc
[i
] = 0; gNews
[i
] = 0; gFam
[i
] = 0;
SetPlayerVirtualWorld
(i,
0);
TogglePlayerControllable
(i,
1);
SetCameraBehindPlayer
(i
);
PlayerInfo
[i
][pOrigin
] = 1;
SetPlayerSpawn
(i
);
DestroyProgressBar
(bar
);
HideProgressBarForPlayer
(i, bar
);
} }