11.02.2013, 22:41
hallo, Sinds ik met een Ingame Mapping tool bezig ben.
Voor admins.
Ik wou dus een Stock maken, om de objecten te saven ongamemode exit.
en dit had ik dus.
Maar toen kreeg ik deze errors.
En ik zou echt niet weten wat er mee scheelt.
Dus ik zou het waarderen, mochten jullie het antwoord weten.
Voor admins.
Ik wou dus een Stock maken, om de objecten te saven ongamemode exit.
en dit had ik dus.
Code:
stock SaveObjects() { new idx = 1, File:file; new string[256]; while(idx < MAX_OBJ) { format(string, sizeof(string), "%d|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f\r\n", ObjInfo[idx][oModel], ObjInfo[idx][oCX], ObjInfo[idx][oCY], ObjInfo[idx][oCZ], ObjInfo[idx][oCRX], ObjInfo[idx][oCRY], ObjInfo[idx][oCRZ], ObjInfo[idx][oOX], ObjInfo[idx][oOY], ObjInfo[idx][oOZ], ObjInfo[idx][oORX], ObjInfo[idx][oORY], ObjInfo[idx][oORZ], if(idx == 1) { file = fopen("objects.cfg", io_write); } else { file = fopen("objects.cfg", io_append); } fwrite(file, string); fclose(file); idx++; } print("Objects saved successfully."); return 1; }
Code:
(2160 -- 2175) : error 029: invalid expression, assumed zero (2175 -- 2176) : error 029: invalid expression, assumed zero (2179) : error 029: invalid expression, assumed zero
Dus ik zou het waarderen, mochten jullie het antwoord weten.