Stock: SaveObjects - Geeft een paar fouten weer. -
faff - 11.02.2013
hallo, Sinds ik met een Ingame Mapping tool bezig ben.
Voor admins.
Ik wou dus een Stock maken, om de objecten te saven ongamemode exit.
en dit had ik dus.
Code:
stock SaveObjects()
{
new idx = 1, File:file;
new string[256];
while(idx < MAX_OBJ)
{
format(string, sizeof(string), "%d|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f\r\n",
ObjInfo[idx][oModel],
ObjInfo[idx][oCX],
ObjInfo[idx][oCY],
ObjInfo[idx][oCZ],
ObjInfo[idx][oCRX],
ObjInfo[idx][oCRY],
ObjInfo[idx][oCRZ],
ObjInfo[idx][oOX],
ObjInfo[idx][oOY],
ObjInfo[idx][oOZ],
ObjInfo[idx][oORX],
ObjInfo[idx][oORY],
ObjInfo[idx][oORZ],
if(idx == 1)
{
file = fopen("objects.cfg", io_write);
}
else
{
file = fopen("objects.cfg", io_append);
}
fwrite(file, string);
fclose(file);
idx++;
}
print("Objects saved successfully.");
return 1;
}
Maar toen kreeg ik deze errors.
Code:
(2160 -- 2175) : error 029: invalid expression, assumed zero
(2175 -- 2176) : error 029: invalid expression, assumed zero
(2179) : error 029: invalid expression, assumed zero
En ik zou echt niet weten wat er mee scheelt.
Dus ik zou het waarderen, mochten jullie het antwoord weten.
Re: Stock: SaveObjects - Geeft een paar fouten weer. -
mamorunl - 12.02.2013
Heb je hem niet toevallig in een andere functie staan?
Re: Stock: SaveObjects - Geeft een paar fouten weer. -
faff - 12.02.2013
Nee, heb het probleem al gefixed.
ObjInfo[idx][oORY],
ObjInfo[idx][oORZ], <<<<<< //Hier zat de fout.
Omdat de laatste was, moest ik die veranderen naar:
ObjInfo[idx][oORY],
ObjInfo[idx][oORZ]);
Toch bedankt voor jullie hulp!