20.03.2015, 15:54
Quote:
That's not the syntax of a command. Perhaps you copy and paste it bad ways. Does it compile ok?
|
Код:
CMD:placemine(playerid,params[]) { new Float:MineX,Float:MineY,Float:MineZ; new Mine[128]; if(MinePlaced[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_INDIANRED,"You have already place a mine somewhere."); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_WASTED) return SendClientMessage(playerid,COLOR_INDIANRED,"You dead bruh."); if(sscanf(params,"s[128]",Mine)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PAPAYAWHIP,"USAGE: /placemine [Mine]/[TMine]"); else if(!strcmp(Mine, "Mine", true)) { GetPlayerPos(playerid,MineX,MineY,MineZ); MineObject = CreateObject(1252,MineX,MineY,MineZ-1,0.0, 0.0, 96.0); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) MineLabel[i] = CreatePlayer3DTextLabel(i,"MINE HERE",COLOR_INDIANRED, MineX, MineY, MineZ,20.0); MinePos[playerid][0] = MineX; MinePos[playerid][1] = MineY; MinePos[playerid][2] = MineZ; SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,"You have placed a mine."); MineTimerUpdate[playerid] = SetTimerEx("MineTimer", 1000, true, "i", playerid); MinePlaced[playerid] = 1; } else if(!strcmp(Mine, "TMine", true)) { new string[256],sec; if(sscanf(params, "i", sec)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "USAGE: /placemine [Tmine] [Seconds]"); TimeBombPlaced[playerid] = 1; GetPlayerPos(playerid,MineX,MineY,MineZ); TimeBombObject = CreateObject(1252,MineX,MineY,MineZ-1,0.0, 0.0, 96.0); MinePos[playerid][0] = MineX; MinePos[playerid][1] = MineY; MinePos[playerid][2] = MineZ; TimeBombLabel = Create3DTextLabel("MINE HERE",COLOR_INDIANRED, MineX, MineY, MineZ, 20.0, 0, 0); format(string,sizeof(string),"You have set a time bomb of %i seconds.",sec); SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,string); TimeBombUpdate[playerid] = SetTimerEx("TimeBomb", sec*1000, false, "i", playerid); } return 1; }