04.06.2014, 21:35
Cand am zis ca sa salveze culoarea nu ma refeream decat cand playerul este connectat ci si cand acesta iese, se da restart, etc. Nush daca as putea face ceva la PlayerInfo
Sa va dau un exemplu cam cum as vrea sa fac:
Comanda care setez culoarea chatului:
- PlayerInfo[playerid][pColorChat] = 1,2,3, etc
Comanda cu chatul:
- asa putea face :
if(PlayerInfo[playerid][pColorChat] == 1)
{SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Mesaj");}
- eu asa vrea sa fac ceva gen:
SendClientMessage(playerid,FunctiaCulorilor,"text" );
Nu stiu daca ast putea face sa setez PlayerInfo[playerid][pColorChat] = 0xFFFFFFFF;
Iar la comanda chatului sa folosesc SendClientMessage(playerid,PlayerInfo[playerid][pColorChat],"text");
Daca se poate, trebuie definit in enum pinfo cu string adica pColorChat[10] ?
Sa va dau un exemplu cam cum as vrea sa fac:
Comanda care setez culoarea chatului:
- PlayerInfo[playerid][pColorChat] = 1,2,3, etc
Comanda cu chatul:
- asa putea face :
if(PlayerInfo[playerid][pColorChat] == 1)
{SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Mesaj");}
- eu asa vrea sa fac ceva gen:
SendClientMessage(playerid,FunctiaCulorilor,"text" );
Nu stiu daca ast putea face sa setez PlayerInfo[playerid][pColorChat] = 0xFFFFFFFF;
Iar la comanda chatului sa folosesc SendClientMessage(playerid,PlayerInfo[playerid][pColorChat],"text");
Daca se poate, trebuie definit in enum pinfo cu string adica pColorChat[10] ?