Culori -
jamal1992 - 03.06.2014
Cum pot face o functie care sa defineasca mai multe culori . Deci cand folosesc:
SendClientMessage(playerid,functia(3),"Mesajul"); - sa imi arate mesajul de culoare care o definesc in functia respectiva.
Re: Culori -
mage9999 - 03.06.2014
in loc de functia(3),pui COLOR_BLUE //SAu culoarea definita de tine
Re: Culori -
bogdyutzu - 03.06.2014
Cum adica sa iti defineasca mai multe culori? Adica vrei sa returneze o culoarea aleatorie sau vrei mai multe culori intrun singur text?
Re: Culori -
jamal1992 - 03.06.2014
Deci eu o sa fac o comanda care sa seteze o anumita culoare pt chat-ul respectiv, iar cand accesezi chatul respectiv sa afiseze textul cu culoarea setata in comanda respectiva. Iar pt asta ma gandesc ca trb o functie sa proceseze asta dar nu prea am idei.
Re: Culori -
DiGiTaL_AnGeL - 03.06.2014
Pai faci o functie pt a trimite mesajul:
pawn Код:
stock TrimiteMesajSpecial(playerid, string[])
{
SendClientMessage(playerid, COD_CULOARE, string);
return 1;
}
Si folosesti functia in loc d eSendClientMessage unde vrei sa o folosesti.
Re: Culori -
jamal1992 - 04.06.2014
Frate eu vreau sa fac comanda aia sa seteze culoare preferata la chat, cand foloseste chat-ul respectiv sa ii afiseze cu culoarea aleasa. Si pt asta in trebuie o functie ceva sa salveze culoarea setata iar in functia respectiva sa fie denumite mai multe colori o insiruire gen, nu stiu cum sa zic sa intelegeti mai bn !
Re: Culori -
DiGiTaL_AnGeL - 04.06.2014
Quote:
Originally Posted by jamal1992
Frate eu vreau sa fac comanda aia sa seteze culoare preferata la chat, cand foloseste chat-ul respectiv sa ii afiseze cu culoarea aleasa. Si pt asta in trebuie o functie ceva sa salveze culoarea setata iar in functia respectiva sa fie denumite mai multe colori o insiruire gen, nu stiu cum sa zic sa intelegeti mai bn !
|
Am inteles, trebuie sa faci o variabila pt fiecare jucator(string) si faci o comanda pt alegerea culorii, apoi salvezi. Ex:
pawn Код:
new varculoare[MAX_PLAYERS][10];
COMANDA TA:etc...
{
if(altavarp == rosu)
{
varculoare[playerid] = 0xFF0000FF;
}
return 1;
}
Apoi cand trimiti mesajul:
pawn Код:
SendClientMessage(playerid, varculoare, "Mesaj");
Restul ar trebui sa stii.
P.S. Nu am facut niciodata asta, dar ar trebui sa mearga.
Re: Culori -
eDz0r - 04.06.2014
cred ca asta vrei sa faci tu...
pawn Код:
#include <a_samp>
new CuloareChat[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
CuloareChat[playerid] = 0x000000FF; //Setam culoarea "din stock"
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
CuloareChat[playerid] = 0x000000FF;
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[256], playerName[MAX_PLAYER_NAME];//Variabile, chestii trestii
GetPlayerName(playerid, playerName, sizeof(playerName));//Luam numele la jucator
format(string, sizeof(string), "%s: %s", playerName, text);//Facem textu' cum vrem noi
SendClientMessageToAll(CuloareChat[playerid], string);//Trimitem mesaju' "facut"
return 0;// Sa nu arate mesaju original
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/culoare", cmdtext, true, 10) == 0)
{
CuloareChat[playerid] = 0x8000FFFF; //Setam alta culoare
return 1;
}
return 0;
}
Re: Culori -
jamal1992 - 04.06.2014
Cand am zis ca sa salveze culoarea nu ma refeream decat cand playerul este connectat ci si cand acesta iese, se da restart, etc. Nush daca as putea face ceva la
PlayerInfo
Sa va dau un exemplu cam cum as vrea sa fac:
Comanda care setez culoarea chatului:
- PlayerInfo[playerid][pColorChat] = 1,2,3, etc
Comanda cu chatul:
- asa putea face :
if(PlayerInfo[playerid][pColorChat] == 1)
{SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Mesaj");}
- eu asa vrea sa fac ceva gen:
SendClientMessage(playerid,FunctiaCulorilor,"text" );
Nu stiu daca ast putea face sa setez PlayerInfo[playerid][pColorChat] = 0xFFFFFFFF;
Iar la comanda chatului sa folosesc SendClientMessage(playerid,PlayerInfo[playerid][pColorChat],"text");
Daca se poate, trebuie definit in enum pinfo cu string adica pColorChat[10] ?
Re: Culori -
DiGiTaL_AnGeL - 07.06.2014
Quote:
Originally Posted by jamal1992
Cand am zis ca sa salveze culoarea nu ma refeream decat cand playerul este connectat ci si cand acesta iese, se da restart, etc. Nush daca as putea face ceva la PlayerInfo
Sa va dau un exemplu cam cum as vrea sa fac:
Comanda care setez culoarea chatului:
- PlayerInfo[playerid][pColorChat] = 1,2,3, etc
Comanda cu chatul:
- asa putea face :
if(PlayerInfo[playerid][pColorChat] == 1)
{SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Mesaj");}
- eu asa vrea sa fac ceva gen:
SendClientMessage(playerid,FunctiaCulorilor,"text" );
Nu stiu daca ast putea face sa setez PlayerInfo[playerid][pColorChat] = 0xFFFFFFFF;
Iar la comanda chatului sa folosesc SendClientMessage(playerid,PlayerInfo[playerid][pColorChat],"text");
Daca se poate, trebuie definit in enum pinfo cu string adica pColorChat[10] ?
|
Da, poti sa o adaugi in acea enumeratie si o faci sa se salveze in fisierul .ini.