Timers y GameText
#2

pawn Код:
new estado = 0;

forward CambiarMode();
public CambiarMode()
{
    estado++;
    switch(estado)
    {
        case 1: SetGameModeText("Mode 1");
        case 2: SetGameModeText("Mode 2");
        case 3: SetGameModeText("Mode 3");
        case 4: SetGameModeText("Mode 4");
        case 5: estado = 0;
    }
}

public OnGameModeInit()
{
    SetTimer("CambiarMode", 500, 1);
    return 1;
}
Reply


Messages In This Thread
Timers y GameText - by mailu - 03.04.2013, 03:26
Respuesta: Timers y GameText - by Fluid016 - 03.04.2013, 03:42
Respuesta: Timers y GameText - by NeuZz - 03.04.2013, 12:58
Respuesta: Timers y GameText - by Fluid016 - 03.04.2013, 22:33
Respuesta: Timers y GameText - by NeuZz - 03.04.2013, 23:41
Respuesta: Timers y GameText - by Fluid016 - 03.04.2013, 23:44

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)