Progress Bar
#1

pawn Код:
if(TutTime[i] >= 1)
            {
                new Bar:bar = CreateProgressBar( 0.00, 425.00, 640.00, 24.50, 0x1196EEC8, 100.0);
                TutTime[i] += 1;
                if(TutTime[i] == 3)
                {
                    SetProgressBarValue(bar, 10.0);
                    ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "      San Andreas Multi Player Craiova Gaming - SERVER");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,   "Bine ai venit pe serverul nostru de  ''ciudati''  !");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,   "Pentru o mai buna intelegere a modului RPG si a regulamentului server-ului trebuie sa citesti");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,   "acest tutorial in primul rand, iar in al doilea rand mai ai la dispozitie forumul nostru");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,   " http://forum.craiovagaming.ro cu informatii utile !");
                }
                else if(TutTime[i] == 20)
                {
                    SetProgressBarValue(bar, 20.0);
                    ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "      Cateva informatii legate de modul de joc: Level,Payday,Job");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "      Level & Payday");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pe acest server ruleaza un mod Role - Play ( RPG ) unde trebuie sa advansezi in level ( castigand payday-uri ).");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "La fiecare ora jucata pe server vei primi un RESPECT - POINT si o suma de bani");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "care difera de la level la level, asadar la ora fixa este PAYDAY.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Iti poti afla Punctele de Respect daca tastezi comanda: /stats.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Cand faci Punctele de Respect necesare pentru Level tastezi: /buylevel");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "si vei plati si o suma de bani pentru a avansa in nivel ( level ).");
                }
                else if(TutTime[i] == 50)
                {
                    SetProgressBarValue(bar, 30.0);
                    ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "      Job-uri");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Sunt doua tipuri de Job-uri si anume: principal ( factiune ) si secundar.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Iti poti alege un job secundar in joc daca te plimbi prin orasul Los Santos, sunt marcate cu niste bani.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Numele joburilor secundare sunt:");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Legale: Detective, Lawyer, Mechanic, Bodyguard, Car Dealer, Boxer, Paper Boy, Bus Driver, Trucker, Farmer.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Ilegale: Whore, Drugs Dealer, Arms Dealer, Car Jacker.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Dupa ce faci Level 3+ te poti indrepta catre o factiune.");
                }
                else if(TutTime[i] == 80)
                {
                    SetProgressBarValue(bar, 40.0);
                    ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Poti fi invitat intr-o factiune daca faci un post pe forum ( http://forum.craiovagaming.ro )");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "respectand cerintele si citind regulamentului Job-ului respectiv.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Lista Job-urilor principale: Police Departament(7), Federal Bureau of Investigaton(7), National Guard(7)");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Medics/Fireman Departament(3), Taxi Cab Company(3), School Instructor(3)");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Tow Car Company(3), Hitman Agency(3), News Reporter(3)");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "La Cosa Nostra(5), Yakuza(5) , Bloods(5), Crips(5), Nortenos(5), Surenos(5).");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "NU EZITA sa folosesti /needhelp pentru orice alta problema, iar helper-ul disponibil te va ajuta !");
                }
                else if(TutTime[i] == 110)
                {
                    SetProgressBarValue(bar, 50.0);
                    ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "      Bani");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,  "Bani sunt stocati in doua moduri:");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,  "Cash: ( bani pe care-i ai la tine si-ti sunt afisati - dreapta sus ).");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,  "Banca: ( bani pe care-i depui la banca si dupa care primesti dobanda ).");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,  "Pentru a trimite bani unui alt jucator, foloseste comanda /pay - maxim 50.000$.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,  "Pentru a trimite sume mari de bani, foloseste comanda /transfer de la banca.");
                }
                else if(TutTime[i] == 130)
                {
                    SetProgressBarValue(bar, 60.0);
                    ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "      Arme");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,  "Intrii in posesia armelor cumparandu-le de la unul dintre GunShop-uri");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,  "sau le primesti la spawn - pentru factiunile DM.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,  " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,  "ATENTIE! Nu folositi cheaturi pentru a obtine arme.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,  "Altfel riscati sa primiti ban permanent !");
                }
                else if(TutTime[i] == 150)
                {
                    SetProgressBarValue(bar, 70.0);
                    ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "      Infractiuni (Wanted)");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca comiti o infractiune primesti un wanted point.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "De indata ce ai un wanted point, te va cauta politia.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca esti prins, vei petrece un anumit timp la inchisoare,");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "calculat in functie de wanted-ul pe care l-ai avut.");
                }
                else if(TutTime[i] == 170)
                {
                    SetProgressBarValue(bar, 80.0);
                    ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "      Scoala de Sofer (DMV)");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Initial pornesti fara permis de conducere.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pentru a putea conduce autovehicule, ai nevoie de permis.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Cladirea scolii de permis, este prezentata in imagine.");
                }
                else if(TutTime[i] == 190)
                {
                    SetProgressBarValue(bar, 90.0);
                    ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE,   "Aceasta este o comunitate si trebuie sa ne intelegem bine pentru formare unui server cat mai profesionist.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Nu ai voie sa jignesti/inujuri un alt player/admin/server-ul !");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Nu ai voie sa ameninti pe cineva ca va lua ban sau kick, aceasta este decizia adminilor si nu a playerilor.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Nu ai voie sa joci cu diverse programe ajutatoare (CODURI,HACKS,CHEATS,Programe de facut BIND-URI).");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Nu ai voie sa incerci sa il flodezi sau sa te folosesti de bug-uri, etc !");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Nu ai voie sa faci reclame la alte servere !");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Nu ai voie sa faci spam si sa ai multe conturi pe server !");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Ai obligatia sa raportezi orice bug pe forum !");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Fiind un mod Role - Play (RPG) pe acest server este STRICT INTERZIS Drive By-ul (DB),");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Death-Match-ul (DM) EXCESIV/AIUREA cat si DM-ul in zona gari San Fiero (SF).");
                }
                else if(TutTime[i] == 220)
                {
                    SetProgressBarValue(bar, 100.0);
                    ShowProgressBarForPlayer(i, bar);
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2,     " ");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca incalci aceste reguli cat si cele de pe forum risti BAN pe IP.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Nu uitati de FORUM: http://forum.craiovagaming.ro - mai multe informatii si ghiduri acolo.");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca ai nevoie de ajutor, foloseste /needhelp , /report sau /n - newbie chat");
                }
                else if(TutTime[i] == 240)
                {
                    TutTime[i] = 0; PlayerInfo[i][pTut] = 1;
                    gOoc[i] = 0; gNews[i] = 0; gFam[i] = 0;
                    SetPlayerVirtualWorld(i, 0);
                    TogglePlayerControllable(i, 1);
                    SetCameraBehindPlayer(i);
                    PlayerInfo[i][pOrigin] = 1;
                    SetPlayerSpawn(i);
                    DestroyProgressBar(bar);
                    HideProgressBarForPlayer(i, bar);
                }
            }
create bar goes to the end but not gone

pawn Код:
DestroyProgressBar(bar);
                    HideProgressBarForPlayer(i, bar);
Reply


Messages In This Thread
Progress Bar - by gabitzu4ever - 29.09.2012, 09:39

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)