04.05.2014, 23:26
this is part of my GM
someone know about this?
i'm using: "print(mensaje);"
but not working wdf!
Код:
#include <a_samp> #include <core> #include <float> #include <sscanf2> #include <zcmd> #include <mSelection> #include "../include/gl_common.inc" #pragma tabsize 0 //---------- COLORES ----------------------- #define COLOR_BLANCO 0xFFFFFFFF #define COLOR_ROJO 0xFFFF0000 #define COLOR_AZUL 0xFF0000FF #define COLOR_AMARILLO 0xFFFFFF00 #define COLOR_VERDE 0xFF008000 #define COLOR_NARANJA 0xFFFFA500 #define COLOR_VERDECLARO 0xFFADFF2F #define COLOR_TEJA 0xFF00FFFF #define COLOR_GRIS 0xFF808080 //------------------------------------------ new DINERO_MATADOR=1000; new DINERO_MUERTO=-1000; new total_vehicles_from_files=0; new skinlist = mS_INVALID_LISTID; new skinactual[MAX_PLAYERS]; new bool: estado[MAX_PLAYERS]; //------------------------------------------ main( ) { } //---------------------------------------------------------- public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerInterior(playerid,0); TogglePlayerClock(playerid,0); SetPlayerSkin(playerid,skinactual[playerid]); if (GetPlayerMoney(playerid) < 0) { ResetPlayerMoney(playerid); } return 1; } //---------------------------------------------------------- public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { //Bonificacion al Matador GivePlayerMoney(killerid,DINERO_MATADOR); SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1); //Acciones para el que Murio if (GetPlayerMoney(playerid) >= DINERO_MUERTO) { GivePlayerMoney(playerid,DINERO_MUERTO); } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { GameTextForPlayer(playerid,"~g~~h~.::ASSHOLE::.",3000,0); SendClientMessage(playerid,COLOR_BLANCO,"Bienvenido a {3ADF00}.::ASSHOLE::."); SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLANCO); new mensaje[128], nombre[24]; format(mensaje,128,"%s se ha conectado al servidor!",nombre); SendClientMessageToAll(COLOR_TEJA,mensaje); //---------- OTROS ---------- estado[playerid] = true; print(mensaje); return 1; }
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