[HELP] Clear after every part of tutorial - Printable Version
+- SA-MP Forums Archive (
https://sampforum.blast.hk)
+-- Forum: SA-MP Scripting and Plugins (
https://sampforum.blast.hk/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Scripting Help (
https://sampforum.blast.hk/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Forum: Help Archive (
https://sampforum.blast.hk/forumdisplay.php?fid=89)
+---- Thread: [HELP] Clear after every part of tutorial (
/showthread.php?tid=247526)
[HELP] Clear after every part of tutorial -
Petru_Me - 09.04.2011
Hy guys ! Sorry for my english . Please help me . I want to after every part of tutorial the chat will be cleared .
Код:
if(TutTime[i] == 3)
{
GameTextForPlayer(i, "Inceputul", 3000, 1);
SendClientMessage(i, 0xcc00ccff, "~w~--- [TUTORIAL] Inceputul ---");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Salut ! Vad ca esti nou, deci ti-am pregatit un mic tutorial.");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Fiecare player nou trebuie sa stie ce poate face si ce nu.");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Te rog sa citesti cu atentie pentru a nu pune intrebari mai tarziu.");
}
Re: [HELP] Clear after every part of tutorial -
iJumbo - 09.04.2011
This send 13 times a message to playerid with nothing so chat get cleared
pawn Код:
for(new b = 0; b < 13; b++)
{
SendClientMessage(playerid," ");
}
Re: [HELP] Clear after every part of tutorial -
Petru_Me - 09.04.2011
Thanks but isn't what I want and it isn't work !
Re: [HELP] Clear after every part of tutorial -
sabretur - 09.04.2011
pawn Код:
for(new i = 0;i<13;i++)
{
SendClientMessage(playerid,0,"");
}
Re: [HELP] Clear after every part of tutorial -
Mean - 09.04.2011
Use this function:
pawn Код:
stock ClearPlayerChat( playerid ) { for( new i < 0; i < 50; i++ ) return SendClientMessage( playerid, 0xAAAAAA, " " ); }
Usage: ClearPlayerChat( playerid )
Re: [HELP] Clear after every part of tutorial -
Petru_Me - 09.04.2011
Thanks sabretur but it isn't work . I think that I wrong . Please complete :
PHP код:
if(TutTime[i] >= 1)
{
TutTime[i] += 1;
if(TutTime[i] == 3)
{
GameTextForPlayer(i, "Inceputul", 3000, 1);
SendClientMessage(i, 0xcc00ccff, "--- [TUTORIAL] Inceputul ---");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Salut ! Vad ca esti nou, deci ti-am pregatit un mic tutorial.");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Fiecare player nou trebuie sa stie ce poate face si ce nu.");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Te rog sa citesti cu atentie pentru a nu pune intrebari mai tarziu.");
}
else if(TutTime[i] == 14)
{
SendClientMessage(i, 0xcc00ccff, "--- [TUTORIAL] Informatii despre server ---");
}
else if(TutTime[i] == 16)
{
GameTextForPlayer(i, "Informatii despre server", 3000, 1);
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Acest server este unul RolePlay Hard (RPH).");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Nu suntem interesati de playerii ce fac DeatchMatch (DM).");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Numele pe care ti-l alegi spune multe despre tine, ai grija ce alegi.");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "De preferat numele trebuie sa fie de forma : Vlad_Cristi.");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Daca vrei sa aflii mai multe despre RPH, viziteaza forumul .");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Poti gasi forumu pe pagina noastra de web: www.frequency-network.com");
}
else if(TutTime[i] == 30)
{
SendClientMessage(i, 0xcc00ccff, "--- [TUTORIAL] Nevoie de ajutor ? ---");
}
else if(TutTime[i] == 32)
{
GameTextForPlayer(i, "Nevoie de ajutor ?", 3000, 1);
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Daca esti confuz si vrei sa aflii mai multe informatii cand esti in joc");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Doar intreaba un admin (/admins) si acesta te va ajuta.");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Pentru si mai multe informatii viziteaza forumul nostru (/forum)");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Nu incepe sa strigi ca un nebun abuzand de comenzi , risti kick/warn.");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Iar daca vei continua vei primi ban bineinteles!");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Foloseste comanda /w (Whisper) /call pentru a vorbi cu cineva.");
}
else if(TutTime[i] == 52)
{
SendClientMessage(i, 0xcc00ccff, "--- [TUTORIAL] Coduri si abuzuri ---");
}
else if(TutTime[i] == 54)
{
GameTextForPlayer(i, "Coduri si abuzuri", 3000, 1);
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Noi specam ca n0beit nu va mai fi creeat niciodata si pedepsim aspru folosirea lui.");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Te-ai intrebat vreodata ce ai pana la urma de castigat ? Iti zic eu doar un BAN.");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Daca vezi pe cineva ce foloseste coduri foloseste /report si vei primi 100k.");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Abuzul de buguri este la fel de rau ca folosirea codurilor.");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Deci noi nu vrem sa abuzezi de buguri , doar foloseste /report am gasit un bug.");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Bineinteles daca vezi pe cineva abuzand reporteaza-l (/report) si vei primi 100k");
}
else if(TutTime[i] == 74)
{
SendClientMessage(i, 0xcc00ccff, "--- [TUTORIAL] Respect ---");
}
else if(TutTime[i] == 76)
{
GameTextForPlayer(i, "Respect", 3000, 1);
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Respectul este o notiune de baza a RPH. Respecta si vei fi respectat.");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Un mic sfat : cand te intalnesti cu o persoana noua vorbestei cu persoana a III-a.");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Nu tipa la playeri si nu ii jigni, vei primi mute sau daca se repeta ban.");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Doar respecta oamenii din jur si vei fi la rnadul tau respectat.");
}
else if(TutTime[i] == 96)
{
SendClientMessage(i, 0xcc00ccff, "--- [TUTORIAL] Drive-by ---");
}
else if(TutTime[i] == 98)
{
GameTextForPlayer(i, "Drive-by", 3000, 1);
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Noi nu acceptam drive-by pe acest server, si este pedepsit aspru.");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Si pe deasupra este DeathMatch , ceea ce noi nu agreeam.");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Nu folosi drive-by daca nu vrei sa fi banat.");
}
else if(TutTime[i] == 108)
{
SendClientMessage(i, 0xcc00ccff, "--- [TUTORIAL] Limba ---");
}
else if(TutTime[i] == 110)
{
GameTextForPlayer(i, "Limba", 3000, 1);
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "We'd like you to use Romanian in any chat.");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "But if you isn't a romanian, talk in english.");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Our staff must know English, so talk with them.");
}
else if(TutTime[i] == 119)
{
SendClientMessage(i, 0xcc00ccff, "--- [TUTORIAL] Finalul ---");
}
else if(TutTime[i] == 121)
{
GameTextForPlayer(i, "Finalul", 3000, 1);
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Cam asta a fost tot ce am avut de spus .");
SendClientMessage(i, 0xffffffff, "Doar respecta regulile si distreaza-te.");
SendClientMessage(i, 0x666600ff, "Numai bine: Staff-ul Frequency Netwotk.");
}
else if(TutTime[i] == 127)
{
TutTime[i] = 0; PlayerInfo[i][pTut] = 1;
gOoc[i] = 0; gNews[i] = 0; gFam[i] = 0;
TogglePlayerControllable(i, 1);
MedicBill[i] = 0;
SetPlayerSpawn(i);
}
}