OnPlayerDeath chemat de 2 ori
#1

Salut, cand un jucator moare OnPlayerDeath este chemat de 2 ori, habar nu am de ce.

Am incercat sa sterg tot public-ul si sa las gol si la fel se intampla, practic e chemat de 2 ori.

OnPlayerDeath aici https://pastebin.com/yVCXtCkd

OnPLayerDeath il mai accesez si la OnPlayerGiveDamage https://pastebin.com/rkkqwj9w
(in unele gm-uri sunt la fel ca mine si OnPlDh, nu chemat de 2 ori ca in gm-ul meu.., folosesc gm wexgaming un edit bigzone)

Ma poate ajuta cineva?
Reply
#2

Pai nu ai nevoie de aia din OnPlayerGiveDamage...
Ca doar nu moare in OnPlayerGiveDamage si odata in server )
PS: Gamemode-ul e sh4rik / x-zone?
Reply
#3

am observat ca problema apare cand am SetPlayerTeam(playerid,255) la OnPlayerSpawn, am incercat sa o sterg, si la fel, OnPlayerDeath e chemat de 2 ori, dar daca pun de exemplu: SetPlayerTeam(playerid,4); OnPlayerDeath nu mai e chemat de 2 ori, insa jucatorii nu pot sa isi ia damage fie Heli blade, fie cu grenadele (explozii) etc..

Stie cineva cum as putea rezolva?

GM-ul este wexgaming, un edit de la bigzone
Reply
#4

Nu prea stiu de ce ai avea nevoie de SetPlayerTeam intr-un gm roleplay... Ai incercat sa commentezi tot ce are legatura cu SetPlayerTeam / GetPlayerTeam?
Reply
#5

Asta e problema, de ex: Faza e ca, daca un jucator se pune AFK si e fata de killerid intr-un vw / interior diferit de el, atunci atunci cand killerid ajunge la playerid (care e afk) il omoara, cand revine, playerid nu i se va executa OnPlayerDeath.

Am facut si un video mai explicativ: https://www.youtube.com/watch?v=LkDXAIyCaRk
Reply
#6

Nu am mai vazut asa ceva niciodata... Faza e ca ala afk tot ia damage... Incearca cu un alt gm asa, dupa cheama un prieten pe celalalt gm, si incercati, si dupa incercati pe gm asta al tau. Ca sa vezi daca problema e la server sau la tine...
Reply
#7

Problema rezolvata.
Reply
#8

Ai putea sa zici si cum ai rezolvat-o. Ca poate mai sunt persoane care au nevoie...
Reply
#9

Cel mai probabil inainte sa apeleze manual OnPlayerDeath a setat o variabila
Код:
ManualOPD[damagedid] = 1;
Apoi a pus o verificare gen:
Код:
if(ManualOPD[playerid] == 1) { ManualOPD[playerid] = 0; return 0; }
la inceputul public OnPlayerDeath.
Reply
#10

Quote:
Originally Posted by Spmn
Посмотреть сообщение
Cel mai probabil inainte sa apeleze manual OnPlayerDeath a setat o variabila
Код:
ManualOPD[damagedid] = 1;
Apoi a pus o verificare gen:
Код:
if(ManualOPD[playerid] == 1) { ManualOPD[playerid] = 0; return 0; }
la inceputul public OnPlayerDeath.
Am un timer de 1 secunda care verifica daca OnPlayerDeath a fost chemat sau nu.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)