Posts: 325
Threads: 5
Joined: Jun 2017
Ia incearca asa:
Код:
if(PlayerInfo[damagedid][pFreezeTime] != 0)
{
new Float:burduf_hp; //ignora numele, ii pus asa ca poate mai ai hp definit pe undeva
GetPlayerHealth(damagedid,burduf_hp);
SetPlayerHealth(damagedid, (burduf_hp + amount ) ); //am pus 2 paranteze ca sa fiu sigur ca iese cum trebuie
}
Posts: 325
Threads: 5
Joined: Jun 2017
Pai daca amount = 0 (foarte imposibil) nu cred ca OnPlayerGiveDamage ar fi executat...
Cea mai simpla metoda e ca in cealalta postare a mea, poti sa o "expandezi" dupa modelul asta:
Код:
if(god[blabla] || PlayerInfo[blabla][pAdmin] || disabled damage) //Si asa mai departe.....
Posts: 325
Threads: 5
Joined: Jun 2017
Pai poti sa faci if-urile cu multe conditii. De exemplu:
PHP код:
if(a = b || c > b || a > c)
Si poti sa le faci pe toate intr-un if. RETINE: Semnul || inseamna "sau" intr-un if...
Posts: 123
Threads: 7
Joined: May 2017
OnPlayerTakeDamage e mai bun decit OnPlayerGiveDamage