OnPlayerDeath bug
#1

Am o problema, cand un jucator moare, practic onplayerspawn nu e chemat, sau o fi de la onplayerdeath, habar nu am, jucatorul practic moare pentru jucatorii din preajma lui (il vad mort sau nu il vad deloc) insa el e cu 0 hp

a mai postat cineva un asemnea bug: https://sampforum.blast.hk/showthread.php?tid=360323


Problema e ca nu am gasit nicio solutie, am cautat o gramada pe forum, am incercat cu ClearAnimation (sa pun la Onplayerdeath), am incercat SpawnPlayer(playerid); la on playerdeath, nimic..

Speram ca ma puteti ajuta, care ati mai intampinat acest bug.

Uitati un video daca nu intelegeti la ce ma refer: https://www.youtube.com/watch?v=S3BZ5w2loIc
Reply
#2

E un bug de sincronizare dintre client si server si e triggeruit de anumite coduri din gm-ul tau.
O solutie a fost postata in topicul mentionat de tine. Din cate spune Kar, poate fi rezolvat folosind ClearAnimations.
Reply
#3

Quote:
Originally Posted by RedGun2015
Посмотреть сообщение
Am o problema, cand un jucator moare, practic onplayerspawn nu e chemat, sau o fi de la onplayerdeath, habar nu am, jucatorul practic moare pentru jucatorii din preajma lui (il vad mort sau nu il vad deloc) insa el e cu 0 hp

a mai postat cineva un asemnea bug: https://sampforum.blast.hk/showthread.php?tid=360323


Problema e ca nu am gasit nicio solutie, am cautat o gramada pe forum, am incercat cu ClearAnimation (sa pun la Onplayerdeath), am incercat SpawnPlayer(playerid); la on playerdeath, nimic..

Speram ca ma puteti ajuta, care ati mai intampinat acest bug.

Uitati un video daca nu intelegeti la ce ma refer: https://www.youtube.com/watch?v=S3BZ5w2loIc
pune acest cod in mod!
acest bug mereu apare de la foc, (atunci cund playerul moare de la foc)

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){
SetPlayerHealth(playerid, 1.0);
return true;
}
la adaugarea acestui cod playerul este teleportat automat in spawn la aparitia acestui bug!

Reply
#4

ClearAnimation(playerid); nu functioneaza eu deja am test!
Reply
#5

am incercat, nu merge, la fel.
Reply
#6

Quote:
Originally Posted by RedGun2015
Посмотреть сообщение
am incercat, nu merge, la fel.
pune ma SetPlayerHealth(playerid, 1.0); ca merge!
Reply
#7

Am pus man, tot se manifesta.
Reply
#8

Faza e ca se executa doar cand jucatorul se sinucide / cade de la o inaltime si moare. Insa daca este omorat de cineva, nu se executa acel SetPlayerHealth(playerid, 1.0);

Cand moare de la sine / se sinucide e ok, dar daca e omorat de altcineva nu merge.
Reply
#9

Quote:
Originally Posted by RedGun2015
Посмотреть сообщение
Faza e ca se executa doar cand jucatorul se sinucide / cade de la o inaltime si moare. Insa daca este omorat de cineva, nu se executa acel SetPlayerHealth(playerid, 1.0);

Cand moare de la sine / se sinucide e ok, dar daca e omorat de altcineva nu merge.
eu am testat, si merge...
1. atunci cind este omorit un player cu weaponid 18 sau 37 apare acest bug!
2. atunci cind un player aprimit "Lost connection" (reconnect) atunci la player apare aceiasi problema!

si la adaugare Health 1.0 face spawn automat!
Reply
#10

E ok, merge perfect.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)