Server
#1

Hi,

Heb laatst een VPS gekocht, kan alles al zelf opzetten. Heb zelf de laatste maanden ook gescript!

Had nu een vraag, is het een risico om het IP van je VPS te delen zodat mensen op je server kunnen spelen? Aangezien ik geen zin heb in gezeik met DDOS attacks etc.

EDIT: en of ik er een domein aan moet linken.

doei
Reply
#2

Hangt af van je beveiliging of het verstandig is. Daarnaast maakt het niet uit of je er een domeinnaam aan hangt, die stuurt je toch door naar het ip adres.
Reply
#3

Als je gratis wil hosten is dit een optie, anders is een gratis host een oplossing, hier zitten wel veel limiten aan...
Reply
#4

SupperRobin6394;3613393 Wrote:Als je gratis wil hosten is dit een optie, anders is een gratis host een oplossing, hier zitten wel veel limiten aan...

Ik ga niet gratis hosten. Ik heb een VPS aangeschaft en 3 maanden vooruit betaald.
Reply
#5

Maakt niet veel uit, al heb je een domeinnaam ervoor die gelinkt staat, zullen ze het IP nog kunnen achterhalen. Het gaat merendeels om de DDoS protection die jou VPS heeft. OVH is hier zeer goed in, maar ik weet verder niet welke host je zelf gebruikt.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)