Nederlandse roleplay server, upcoming
#1

geannuleerd ivm aanvallen :l
Reply
#2

Veel succes!
Reply
#3

AndySedeyn;3536202 Wrote:Veel succes!

Bedankt :)
Reply
#4

Veel succes, overigens vind ik politiebureau of ziekenhuis geen storende namen op een Nederlandse RP, ik denk zelfs beter. De commands zou ik inderdaad ook engels houden, gewoon omdat men dat gewend is.
Reply
#5

Henkie;3536406 Wrote:Veel succes, overigens vind ik politiebureau of ziekenhuis geen storende namen op een Nederlandse RP, ik denk zelfs beter. De commands zou ik inderdaad ook engels houden, gewoon omdat men dat gewend is.

Inderdaad, misschien zal ik faction namen etc. toch wel vertalen en bedankt :)
Reply
#6

Pas ook even je speedometer aan, in Nederland hebben we Km/h in plaats van Mp/h :-)
Reply
#7

Rzzr;3537135 Wrote:Pas ook even je speedometer aan, in Nederland hebben we Km/h in plaats van Mp/h :-)

Niet aan gedacht, zal het nu even doen :D
Reply
#8

Ik ben erg benieuwd!
Succes!

Ik denk inderdaad ook dat woorden zoals ziekenhuis geen kwaad kunnen.
Lijkt me ook handig om de commands inderdaad wel Engels te houden, meeste Nederlanders kunnen toch wel Engels dus zal niet veel kwaad kunnen. Ook ligt het makkelijk in de hand.
Reply
#9

Standaard Engelse radio stations weggehaald en 3FM, Slam FM, Radio Veronica toegevoegd om in je auto te streamen :D
Verder ook heeeel veel bezig geweest met vertalen en het ziet er tot nu toe goed uit
Reply
#10

Veel succes met de nederlandse rp server hoop dat het een succesvolle rp server word en kom graag een keer kijken je je mag me altijd een prive bericht sturen als je hulp nodig bent groet
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)