Faction loading with Y_INI
#1

I have made this function so it loads on filterscriptinit so how to make it like loaduser_data

pawn Код:
stock LoadFactions()
{
    new string[75];
    for(new i=1; i<MAX_FACTIONS; i++)
    {
        format(string, sizeof(string), FacPATH, i);
        new INI:File = INI_Open(string);
        INI_Int(File,"f_type", FactionInfo[i][f_type]);
        INI_Int(File,"f_rank1",FactionInfo[i][f_rank1]);
        INI_Int(File,"f_rank2",FactionInfo[i][f_rank2]);
        INI_Int(File,"f_rank3",FactionInfo[i][f_rank3]);
        INI_Int(File,"f_rank4",FactionInfo[i][f_rank4]);
        INI_Int(File,"f_rank5",FactionInfo[i][f_rank5]);
        INI_Int(File,"f_rank6",FactionInfo[i][f_rank6]);
        INI_Int(File,"f_rank7",FactionInfo[i][f_rank7]);
        INI_Int(File,"f_rank8",FactionInfo[i][f_rank8]);
        INI_Int(File,"f_rank9",FactionInfo[i][f_rank9]);
        INI_Int(File,"f_rank10",FactionInfo[i][f_rank10]);
        INI_Int(File,"f_MOTD",FactionInfo[i][f_MOTD]);
        INI_Int(File,"f_bugaccess",FactionInfo[i][f_bugaccess]);
        INI_Int(File,"f_radioaccess",FactionInfo[i][f_radioaccess]);
        INI_Int(File,"f_deptradioaccess",FactionInfo[i][f_deptradioaccess]);
        INI_Int(File,"f_govaccess",FactionInfo[i][f_govaccess]);
        INI_Int(File,"f_badgecolor",FactionInfo[i][f_badgecolor]);
        INI_Int(File,"f_radiocolor",FactionInfo[i][f_radiocolor]);
        INI_Int(File,"f_freenamechange",FactionInfo[i][f_freenamechange]);
        INI_Int(File,"f_spikestrips",FactionInfo[i][f_spikestrips]);
        INI_Int(File,"f_barricades",FactionInfo[i][f_barricades]);
        INI_Int(File,"f_cones",FactionInfo[i][f_cones]);
        INI_Int(File,"f_flares",FactionInfo[i][f_flares]);
        INI_Int(File,"f_barrels",FactionInfo[i][f_barrels]);
        INI_Int(File,"f_budget",FactionInfo[i][f_budge]);
        INI_Int(File,"f_getpt", FactionInfo[i][f_getpt]);
        INI_Int(File,"f_movept", FactionInfo[i][f_movept]);
        INI_Int(File,"f_loadpt", FactionInfo[i][f_loadpt]);
        INI_Int(File,"f_deliverpt", FactionInfo[i][f_deliverpt]);
        INI_Int(File,"f_heal", FactionInfo[i][f_heal]);
        INI_Close(File);
    }
    return 1;
}
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)