Ajuda com Criaзгo de Emprego.
#1

Bom pessual, eu sou novo na area de pawn, entгo eu pra passar o temppo resolvi aprender, e acabei gostando do resultado, muitos desafios.

Mas sу que agora eu to muito perdido, to tentando criar um emprego que funcionara da seguinte forma:

Tipo, o player tem que ir ate a agencia escolher o emprego que esta disponivel para o level dele, automaticamente apos ele ter escolhido, sera marcado um ponto vermelho no mapa que seria a sua HQ, o player chegando la e ira ate um checkpoint e digitara /trabalhar , ai uma msgm dira a ele que ele esta trabalhando.

Resumindo: Ele vai ate a agencia, escolhe o emprego, sу que ainda ele esta desempregado, assim que ele chegar na HQ dele, ele vai ate um checkpoint ou pickup e digita "/trabalhar" ai sim ele estara trabalhando.

Mais ou menos isso!!

Desculpem os erros de portugues, й que estou digitando no escuro e as 04:00 da madruga.

Quem puder me ajudar, eu agradeзo, й que preciso desse codigo, para estudar ele. e pra aprender como ele funciona.

================================================== ====================================
Em Inglкs:

Well folks, I'm new to the area of pawn, so I decided to spend the time to learn, and I ended up liking the result, many challenges.

But only now I lost to much, trying to create a job which worked as follows:

Type, the player has to go up to the agency to choose the job that is available to the level it automatically after he chose, will be marked a red dot on the map that would be your HQ, the player coming and it will up to a checkpoint and will type / work, woe a message will tell him that he is working.

In short: He goes up to the agency chooses the job, only that he is still unemployed, so he gets in his HQ, he goes up to a checkpoint or pickup and type "/ work" oh yes he'll be working.

Something like that!

Sorry errors Portuguese, is that I'm typing in the dark and early hours of 04:00.

Who can help me, I appreciate, is that I need this code to study it. and to learn how it works.

Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)