13.05.2014, 14:35
How to make this will load on y_ini.inc ?
Help me guys
pawn Код:
forward LoadToys(playerid);
public LoadToys(playerid)
{
new file[1300];
new namex[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,namex,sizeof(namex));
new f1[128],f2[15],f3[15],f4[15],f5[15],f6[15],f7[15],f8[15],f9[15],f10[15],f11[15];
GetPlayerName(playerid,namex,128);
format(file,sizeof(file),TOYS_PATH,namex);
if(!dini_Exists(file)) return 1;
for(new x;x<MAX_OSLOTS;x++)
{
format(f1,128,"O_Model_%d",x);
format(f2,128,"O_Bone_%d",x);
format(f3,128,"O_OffX_%d",x);
format(f4,128,"O_OffY_%d",x);
format(f5,128,"O_OffZ_%d",x);
format(f6,128,"O_RotX_%d",x);
format(f7,128,"O_RotY_%d",x);
format(f8,128,"O_RotZ_%d",x);
format(f9,128,"O_ScaleX_%d",x);
format(f10,128,"O_ScaleY_%d",x);
format(f11,128,"O_ScaleZ_%d",x);
if(dini_Int(file,f1)!=0)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid,x,dini_Int(file,f1),dini_Int(file,f2),dini_Float(file,f3),dini_Float(file,f4),dini_Float(file,f5),dini_Float(file,f6),dini_Float(file,f7),dini_Float(file,f8),dini_Float(file,f9),dini_Float(file,f10),dini_Float(file,f11));
GameTextForPlayer(playerid,"~n~~w~Object Loaded...",3000,3);
}
}
return 1;
}