04.05.2014, 21:10
Na een paar weken te prutsen, heb ik een fysieke machine aangeschaft. (Gratis gekregen van mijn nonk, die heeft een hosting service gehad.)
Waar ik verlopig 4 virtual machines van 200GB harddisk, & 16GB RAM op heb runnen.
Wat zou ik er nu mee kunnen doen?
(Ik heb ze op een appart net lopen, DDOS protected, en snelheid van het netwerk is uitermate top.)
Nu had ik al gedacht om ze te verhuren, maar ik ben 16. Niemand vertrouwd dat toch?
Een webhosting service beginnen was een 2de optie, maar heb ik geen tijd voor.
Nu heb ik er 3 uitgeleend aan vrienden van me, die de eerste maand voor niks kregen van mij.
En vanaf volgende maand betalen ze Ђ35 / month. (= Ђ105 total, en betaal Ђ50 voor netwerk.)
Dus ik ga vanaf volgende maand Ђ55 winst maken.
Niet belangrijk :P
Nu was ik van plan, een project ofzo te starten met men 4de VPS.
Heeft iemand misschien een ideetje?
Of ken je iemand die al zou willen huren? (Natuurlijk 1ste maand test periode voor niks!)
Met vriendelijke groeten, VerticalGaming.
PS: Als dit als reclame wordt gezien, dan verwijder ik de inhoud van dit topic.
Waar ik verlopig 4 virtual machines van 200GB harddisk, & 16GB RAM op heb runnen.
Wat zou ik er nu mee kunnen doen?
(Ik heb ze op een appart net lopen, DDOS protected, en snelheid van het netwerk is uitermate top.)
Nu had ik al gedacht om ze te verhuren, maar ik ben 16. Niemand vertrouwd dat toch?
Een webhosting service beginnen was een 2de optie, maar heb ik geen tijd voor.
Nu heb ik er 3 uitgeleend aan vrienden van me, die de eerste maand voor niks kregen van mij.
En vanaf volgende maand betalen ze Ђ35 / month. (= Ђ105 total, en betaal Ђ50 voor netwerk.)
Dus ik ga vanaf volgende maand Ђ55 winst maken.
Niet belangrijk :P
Nu was ik van plan, een project ofzo te starten met men 4de VPS.
Heeft iemand misschien een ideetje?
Of ken je iemand die al zou willen huren? (Natuurlijk 1ste maand test periode voor niks!)
Met vriendelijke groeten, VerticalGaming.
PS: Als dit als reclame wordt gezien, dan verwijder ik de inhoud van dit topic.