Kathleen AKA Roy Nash
#1

Volgens mij kennen jullie Roy Nash / Kathleen allemaal wel.

Een paar maanden geleden heeft Kathleen dit topic gemaakt:
https://sampforum.blast.hk/showthread.php?tid=448516

Waar dus in staat dat Roy dood is.



Dus kwamen er mensen die speculeerden dat het niet waar is.



Maar nergens in het hele topic vind je bewijs dat het niet waar is.
Ik erger me aan dit soort gedrag. Je eigen dood faken om aandacht te krijgen.
Ik ben dus met Kathleen gaan praten, en blijkbaar praat ik gewoon tegen Roy.


Roy leeft dus? Beetje raar toch? Als ze zelfmoord pleegt ben je toch dood? Dat kan je toch niet zomaar ff uit je graf opstaan en vrolijk verder leven?

Dus hij heeft zitten liegen dat hij dood is. Dit hoor je gewoon niet te doen. Hij heeft ook zitten liegen over Kathleen. Kathleen bestaat helemaal niet.
Nog een reden dus voor mij om me aan hem te ergeren. Ik kan er echt niet tegen dat iemand zich voor doet als een meisje om aandacht te krijgen, ik ben er zelf een en ik moet altijd bewijs leveren, overal waar ik kom op het internet. Dit soort mensen maken internet voor mij kapot.
Reply
#2

Netjes en terecht, dit soort zielige shit om aandacht te krijgen doe je gewoon niet
Reply
#3

Het bestaan van je eigen zus faken en dan ook nog eens je eigen dood faken voor internet aandacht..

...

That's pretty faggy if you ask me.
Reply
#4

Get a life is mijn boodschap dan
Reply
#5

Welcome to the internet. Vertrouw niemand.

Quote:

Ik kan er echt niet tegen dat iemand zich voor doet als een meisje om aandacht te krijgen, ik ben er zelf een en ik moet altijd bewijs leveren, overal waar ik kom op het internet. Dit soort mensen maken internet voor mij kapot.

Ja ik begrijp je wel, je moet je bewijzen omdat dit soort zaken gebeuren. Ik kan nu ook zeggen dat je een jongen bent, maar hoe dan ook; idc. Ik geloof wel dat er meisjes zijn die gamen maar ... op dit moment, na 4 jaar sa:mp, ken ik er (maar) 5 . Zelf 1 ervan is nu een irl vriendin.

Internet is een fucked up plaats, meer moet je niet weten.
Reply
#6

Dit was te verwachten. Ik vond dat topic toen al zo raar. Er zijn echt triest mensen op het internet.
Reply
#7

Quote:
Originally Posted by Michael@Belgium
View Post
Welcome to the internet. Vertrouw niemand.



Ja ik begrijp je wel, je moet je bewijzen omdat dit soort zaken gebeuren. Ik kan nu ook zeggen dat je een jongen bent, maar hoe dan ook; idc. Ik geloof wel dat er meisjes zijn die gamen maar ... op dit moment, na 4 jaar sa:mp, ken ik er (maar) 5 . Zelf 1 ervan is nu een irl vriendin.

Internet is een fucked up plaats, meer moet je niet weten.
Na 8 jaar SA:MP zijn er nog mensen die ik toen heb ontmoet en nog steeds contact mee heb die me nog steeds niet geloven omdat dit soort zielige mensen dit soort shit doen.
Reply
#8

Wauw, nooit verwacht dat Roy dit zou doen, erg laag.
Reply
#9

Quote:
Originally Posted by Duck
View Post
Na 8 jaar SA:MP zijn er nog mensen die ik toen heb ontmoet en nog steeds contact mee heb die me nog steeds niet geloven omdat dit soort zielige mensen dit soort shit doen.
Ow, ben je moeilijk te vertrouwen ofzo ? j/k - Nou ja... zielig en laag is het zeker.
Reply
#10

Tsja, sommige mensen hи?

Trouwens, dat script is alles behalve geweldig. Ik heb betere scripts gezien.
Reply
#11

Sowieso zijn er betere scripts, Das geen twijfel mogelijk ^.^
Reply
#12

Quote:
Originally Posted by Kathleen
Посмотреть сообщение
Sowieso zijn er betere scripts, Das geen twijfel mogelijk ^.^
Heb je trouwens niet gewoon een account die niet je neppe zus is? Dan kom je misschien wat minder snel over als iemand die in de war is over zijn sexualiteit/geslacht en wordt je misschien ook wat minder lastig gevallen.
Reply
#13

Quote:
Originally Posted by justsomeguy
Посмотреть сообщение
Heb je trouwens niet gewoon een account die niet je neppe zus is? Dan kom je misschien wat minder snel over als iemand die in de war is over zijn sexualiteit/geslacht en wordt je misschien ook wat minder lastig gevallen.
In war over mijn geslachtte? Alstublieft kom xtje skypen
Reply
#14

Quote:
Originally Posted by Kathleen
Посмотреть сообщение
In war over mijn geslachtte? Alstublieft kom xtje skypen
Hey, man ik zeg het alleen maar. Na wat ik heb gezien lijkt het er erg sterk op dat je уf een aandachts sletje bent of een vent met transsexualiteits problemen.(Of hoe je dat ook noemt)
Reply
#15

Het is Internet laat hem doen wat hij niet laten kan.
Reply
#16

Quote:
Originally Posted by Fredx
Посмотреть сообщение
Het is Internet laat hem doen wat hij niet laten kan.
Maar als het schade aanricht aan mijn stukje internet kan ik hem dat niet laten doen.
Reply
#17

En ze leefden nog lang en gelukkig.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)