Sending message without function...
#1

pawn Код:
if(weaponid != 38 || weaponid != 9 && bodypart == BODY_PART_GROIN && DamageTDShowing[playerid] == 1 && IsPlayerConnected(issuerid))
    {
    format(str,sizeof(str),"Vocк se machucou no membro sexual! Dano:-%.1f",bodypart,amount);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    }
    if(weaponid != 38 || weaponid != 9 && bodypart == BODY_PART_TORSO && DamageTDShowing[playerid] == 1 && IsPlayerConnected(issuerid))
    {
    format(str,sizeof(str),"Vocк se machucou no peito! Dano:-%.1f",bodypart,amount);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    }
    if(weaponid != 38 || weaponid != 9 && bodypart == BODY_PART_LEFT_LEG && DamageTDShowing[playerid] == 1 && IsPlayerConnected(issuerid))
    {
    format(str,sizeof(str),"Vocк foi atingido por: %s! Local: Perna Esquerda Dano:-%.1f",bodypart,amount);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    format(str,sizeof(str),"Vocк atingiu: %s! Local: Perna Esquerda Dano:-%.1f",PlayerName(playerid),amount);
    SendClientMessage(issuerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    }
    if(weaponid != 38 || weaponid != 9 && bodypart == BODY_PART_HEAD && DamageTDShowing[playerid] == 1 && IsPlayerConnected(issuerid))
    {
    format(str,sizeof(str),"Vocк levou um headshot por: %s!",issuerid);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,str);
    format(str,sizeof(str),"Vocк deu um headshot em: %s!",PlayerName(playerid));
    SendClientMessage(issuerid,COLOR_RED,str);
    }
    if(weaponid != 38 || weaponid != 9 && bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG && DamageTDShowing[playerid] == 1 && IsPlayerConnected(issuerid))
    {
    format(str,sizeof(str),"Vocк foi atingido por: %s! Local: Perna Direita Dano:-%.1f",issuerid,amount);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    format(str,sizeof(str),"Vocк atingiu: %s! Local: Perna Direita Dano:-%.1f",PlayerName(playerid),amount);
    SendClientMessage(issuerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    }
    if(weaponid != 38 || weaponid != 9 && bodypart == BODY_PART_LEFT_ARM && DamageTDShowing[playerid] == 1 && IsPlayerConnected(issuerid))
    {
    format(str,sizeof(str),"Vocк foi atingido por: %s! Local: Braзo Esquerdo Dano:-%.1f",issuerid,amount);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    format(str,sizeof(str),"Vocк atingiu: %s! Local: Braзo Esquerdo Dano:-%.1f",PlayerName(playerid),amount);
    SendClientMessage(issuerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    }
    if(weaponid != 38 || weaponid != 9 && bodypart == BODY_PART_RIGHT_ARM && DamageTDShowing[playerid] == 1 && IsPlayerConnected(issuerid))
    {
    format(str,sizeof(str),"Vocк foi atingido por: %s! Local: Braзo Direito Dano:-%.1f",issuerid,amount);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    format(str,sizeof(str),"Vocк atingiu: %s! Local: Braзo Direito Dano:-%.1f",PlayerName(playerid),amount);
    SendClientMessage(issuerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    }
    if(weaponid != 38 || weaponid != 9 && bodypart == BODY_PART_GROIN && DamageTDShowing[playerid] == 1 && IsPlayerConnected(issuerid))
    {
    format(str,sizeof(str),"Vocк foi atingido por: %s! Local: Membro Sexual Dano:-%.1f",issuerid,amount);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    format(str,sizeof(str),"Vocк atingiu: %s! Local: Membro Sexual Dano:-%.1f",PlayerName(playerid),amount);
    SendClientMessage(issuerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    }
    if(weaponid != 38 || weaponid != 9 && bodypart == BODY_PART_TORSO && DamageTDShowing[playerid] == 1 && IsPlayerConnected(issuerid))
    {
    format(str,sizeof(str),"Vocк foi atingido por: %s! Local: Peitoral Dano:-%.1f",issuerid,amount);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    format(str,sizeof(str),"Vocк atingiu: %s! Local: Peitoral Dano:-%.1f",PlayerName(playerid),amount);
    SendClientMessage(issuerid,COLOR_LIGHTBLUE,str);
    }
this is my code to show the damage and etc but i need block the function for natural damages like jumps of high places and etc but i tried to put IsPlayerConnected(issuerid) and issuerid != INVALID_PLAYER_ID and nothing...still sending that:

what i do? :/
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