LVRP gedownload en geupdate maar...
#1

Hoi, Ik heb LVRP gedownload en ik heb de plugins the update, behalve whirpool ik weet niet wat die doet maja. Ik start be server, Joining server even later zegt die retrifing info ofzo iets dan gaat die maar door en door, ik kan niet in me server ik weet niet waarom maar ik had deze GM vroeger ook gedownload en ik had de zelfde probleem maar ik had iets gedaan dat die gefixt werd ik weet niet meer wat. Geef me raad of iets dergelijks.

Mvg,
- Mey6155
Reply
#2

Ik denk dat de server executables < 0.3x zijn, terwijl je client waarschijnlijk 0.3x is. Download ff de SA-MP server package, en pak het archief in je server folder uit, als hij vraagt om te overschrijven, druk dan op ja.
Recompile dan je GM, en start de server, en czech wat hij doet.
Reply
#3

Dankje wel, +REP
Reply
#4

Server start op enz. maar ik register en dan login, wacht je effe dan valt de server uit, heb me A.u.b
Reply
#5

Waarschijnlijk is de users folder niet aangemaakt. Check even wat de mapnaam is van de map waar de bestanden opgeslagen zouden moeten worden (check in script bij register code), en maak de map aan. Als er hoofdletters in het script staan, moet de mapnaam ook met de hoofdletters.
Reply
#6

Ik snap het nog steeds niet van dat Sqlite ofzo.. Maar kan je er een oogje op kijken?
http://download2051.mediafire.com/qf...Updates%29.zip
Reply
#7

Heb je wel een .db (o.i.d.) bestand met de tabelstructuur?
Reply
#8

Ik heb er twee account.db en property.db
Reply
#9

Quote:
Originally Posted by Mey6155
View Post
Ik heb er twee account.db en property.db
Dat is niet nodig, verwijder die 2 extra.
Reply
#10

Volgens mij zijn dat geen extra's. Er zitten allebij Tables en andere dingen zitten er in... Maar.. Ik heb het gedaan en je Registerd en wilt Inloggen Is die Password niet gesaved. Dat is the .db waar all die dingen in zitten enzo. Niet van personen maar wat gesaved moet worden enz.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)