[Map] Stukje random natuur
#1

Hey allemaal,

Ik verveelde me vanmiddag, dus heb ik even gemapt.

Ik vind hem zelf niet heel erg geslaagd, er zitten ook wat fouten in zoals dingen die niet helemaal 'recht' liggen, de map is (volgens mij) wel zonder gaten, en ontsnappen lukte me ook niet. (zonder jetpack/vliegtuig).
______________________________________


Beta
Quote:

Bergen + wegen die uit de vallei leiden toegevoegd.

________________

Download(182 objects)

Beta download (346 objects)

Laatste update: 05/12/2013

_________________________________________

Spawn:
Код:
AddPlayerClass(0, 3238.5000000,580.0000000,30.4000000, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
__________________________________

Media:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hcSp_joDtKg"]Video 1[/ame]







Reply
#2

Nais!
Reply
#3

Best een aardige map! De objecten zijn idd wat raar geplaatst (beetje schuin enzo), dat zou misschien wat beter kunnen! Ook denk ik dat je met een bike vrij makkelijk uit de map kan komen, dus als dat niet de bedoeling is, moet dat wel ff gefixed worden :P Verder een mooie map!
Reply
#4

Quote:
Originally Posted by Henkie
Посмотреть сообщение
Best een aardige map! De objecten zijn idd wat raar geplaatst (beetje schuin enzo), dat zou misschien wat beter kunnen! Ook denk ik dat je met een bike vrij makkelijk uit de map kan komen, dus als dat niet de bedoeling is, moet dat wel ff gefixed worden :P Verder een mooie map!
De objects zijn wat scheef geplaatst, dat weet ik, met name de stukjes bij de boerderij.
Ik had gisteren alleen niet zoveel zin om ze perfect neer te zetten, ik zal t vandaag wel even doen.

En natuurlijk bedankt voor de complimenten, aangezien ik vorige week pas begonnen ben met mappen.


Elke paar dagen een nieuwe update, de update kun je downloaden bij de beta download, dit is een vrij 'ruwe' versie, en zal beter worden.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)