Brotube
#1

Hallo iedereen,
Mijn broer is dus sinds een week YouTube videos aan het uploaden. Maar hij wilt ze graag nog beter maken. Daarom vroeg hij aan mij of ik misschien op dit forum wilde vragen wat jullie er van vinden en wat jullie er goed of slecht aan vinden.
Quote:
Goede punten: [text]
Slechte punten: [text]

Nouja... Alvast iedereen voor het kijken.
Kijken en reageren is respect verdienen!

-----------------------------------------
-----------------------------------------

Alvast bedankt en vergeet niet te subscriben en te liken!

Groeten,
Reintje.
Reply
#2

De articulatie is vrij slecht, dat is wat er verbeterd moet worden vind ik. Ook zijn commentaar moet wel echt feiten bevatten, geen meningen tenzij het over zijn mening gaat. Bijvoorbeeld: In my opinion Fruit Ninja is the second most popular app. Het is zeker niet de meest bekende app. Voor de rest vind ik het leuk gedaan.

Dus:
- Beter woorden articuleren. Het typische Nederlands accent wanneer er Engels wordt gepraat vind ik storend, maar daar kan hij niks aan doen! Dat had ik ook..
- Een feit is geen mening
Reply
#3

De tips die Biesmen heeft gegeven, ben ik helemaal mee eens.

Probeer ook niet elke keer de game te laten zien vanaf zijn kijk positie/naar zijn handen.
Ik wil namelijk ook daadwerkelijk alleen de game kunnen zien, zonder handen of ipad te zien. (Dus de beeld capturen via software ofzo).
Reply
#4

Ook zou het een idee zijn, om niet te doen alsof je geld krijgt om een product te promoten zoals Fruit Ninja. Je blijft erop door hameren dat het gratis is, dat je het nu moet downloaden, je moet het downloaden, vergeet het niet te downloaden etc.
Reply
#5

Hij kan beter gewoon in het Nederlands praten. Misschien minder populair, maar wel veel minder concurrentie + het zal waarschijnlijk makkelijker zijn voor hem (hij hoeft niet van NL -> Engels te vertalen) en het klinkt ook veel beter
Reply
#6

Sorry, maar het klinkt ongelofelijk gay... Hij kan ook gewoon normaal praten... :\
Reply
#7

Goede punten: Goede editing/cutting
Slechte punten: Probeert Engels over te komen, Nederlanders die in een Engels accent praten klinken nogal vaag, verder alles goed!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)