#1

Hey hey,

Hoe maak je een COPS vs Robbers Server? Geen enkele script werkttttttttttt
Reply
#2

....en hoe verwacht je dat we je nu kunnen helpen? Met onze magische server-fixing-tool?
Als ik jouw bericht zo zie, schat ik in dat de moeite die jij erin steekt bijna gelijk is aan 0. Dus:
I) Ligt het waarschijnlijk aan jou, niet aan de scripts die je downloadt.
II) Gaat het jou never lukken om zelf een C&R script te maken.
II) Kun je maar beter geen server starten, gaat toch niks worden.
Reply
#3

Als je meer informatie zou geven waarom hij het niet doet, bijvoorbeeld een foutcode dan kunnen we je misschien helpen :0
Reply
#4

TS, bekijk dit nu even van onze kant. Wat moeten wij in godsnaam aan met zo'n topic? Dit is onmogelijk in een reactie uit te leggen, en daarnaast heeft Infinity volkomen gelijk.

Daarbij komt nog dat als een released, vaak gedownload en bekend script niet werkt, jij hoogstwaarschijnlijk zelf iets fout doet. Misschien kan je eens beschrijven tegen welke problemen je bij deze gamemodes aanloopt?
Reply
#5

Ik krijg de foutcode BOT ID 0 disconnected enzo, en ik zelf ook... En heb porten open staan!
Reply
#6

Quote:
Originally Posted by Nyma
View Post
Ik krijg de foutcode BOT ID 0 disconnected enzo, en ik zelf ook... En heb porten open staan!
Je zou wat meer specifiek kunnen zijn. Je geeft een probleem, maar zegt niet bij welke GM dit probleem voorkomt. Je verteld niet wat je zelf hebt gedaan om het op te lossen etc. etc.
Reply
#7

Nu heb ik weer een ander probleem, nu kan ik GTA-SA-MP helemaal niet starten! Ik krijg deze error: I can't determine your GTA version. bla bla bla. Maar ik heb 1.0 erin gezet. en als ik zo'n patch downgrader download, dan zegt hij ook dat het GTA 1.0 is. En ik heb SA-MP opnieuw geinstalleerd werkt ook niet. ;(
Reply
#8

Quote:
Originally Posted by Nyma
View Post
Nu heb ik weer een ander probleem, nu kan ik GTA-SA-MP helemaal niet starten! Ik krijg deze error: I can't determine your GTA version. bla bla bla. Maar ik heb 1.0 erin gezet. en als ik zo'n patch downgrader download, dan zegt hij ook dat het GTA 1.0 is. En ik heb SA-MP opnieuw geinstalleerd werkt ook niet. ;(
Als je mods gebruikt kan dit probleem ook voorkomen, vooral als je een stramfix gebruikt ofzo(was bij mij een keer). Deпnstalleer samp en GTA. Installeer hierna GTA en samp opnieuw. Je probleem zal dan opgelost zijn
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)