Spelers mogelijkheden te doneren zonder eigen geld te betalen.
#1

Hallo,

Ik vroeg mij af of iemand een goede service kent waarbij je bezoekers bepaalde dingen kunt laten doen waardoor ik een x bedrag ontvang, bijvoorbeeld enquкtes laten invullen of iets dergelijks,
ik heb de service ShareCash bekeken maar deze hebben volgens mij alleen de optie om bezoekers bestanden te laten downloaden na het invullen van een enquкte,
ik zou graag een PHP script willen laten uitvoeren op de achtergrond,
wanneer een bezoeker een enquкte heeft voltooid, net zoals de API van Paypal dat doet,
alleen wil ik wel graag een betrouwbare service,
als iemand er een weet of een ander idee weet om spelers te laten doneren zonder dat ze werkelijk geld uit hun eigen zak moeten betalen, zou dat mooi zijn,
er zijn namelijk veel spelers die niet kunnen doneren maar dat wel willen,
omdat ze geen 18 zijn of hun land deze mogelijkheid niet bied.

Alvast bedankt!
Reply
#2

Advertenties op je forum?
Reply
#3

Quote:
Originally Posted by Jason_Dealley
View Post
Advertenties op je forum?
Gaat hem ook niet worden. Veel adblockers en forceren is weer flauw.
Reply
#4

https://www.cpalead.com/
https://www.sometrics.com/
Reply
#5

Quote:
Originally Posted by tomboeg
View Post
Gaat hem ook niet worden. Veel adblockers en forceren is weer flauw.
Ja maar dan laat je men toch expres klikken en daar t geld van te gebruiken ingame?!
Reply
#6

Advertenties op je website is een mogelijke optie, maar het brengt niet heel veel geld in het laadje. Je kunt uiteraard altijd vriendelijk vragen of men dingen als AdBlock op jouw site willen uitzetten, als ze de site willen supporten zonder zelf geld te betalen. In de meeste Ad blockers is het wel mogelijk om uitzonderingen in te stellen.

Quote:
Originally Posted by mamorunl
View Post
Ja maar dan laat je men toch expres klikken en daar t geld van te gebruiken ingame?!
Zodra Google doorheeft dat men gevraagt wordt om de advertenties te klikken en zodra dit ook vaak gebeurd, zal je de bok zijn. Dan kun je dag zeggen tegen al je inkomsten.
Reply
#7

Donaties zullen altijd wel moeilijk blijven.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)