Roleplay (Servers)
#1

Hallo Nederlandse SA-MP comunity,
Ik zit al een tijdje te twijfelen om een RP Server te maken, hiervoor heb ik ook al veel af o.a. Website, Forum etc.
Maar nu vraag ik me erg af zou er een grote vraag zijn naar een Nederlands RP Server?
Laat mij het alstublieft weten!
Reply
#2

Dit is al eerder bedacht, als je het alleen Nederlands houdt zal je weinig spelers krijgen. Maak het Nederlands en Engels, dan heb je nog een beetje kans.
Reply
#3

Hoe zou ik er dan Nederlands in kunnen krijgen?
Reply
#4

Hmm.
Slecht idee.
Anders, Maak het script dubbelzijdig?
dat je als je inlogged. Kunt kiezen tussen NL & Eng?
Maar tot de algemene voertaal toch engels is?
Bevoorbeeld.

Eng: /me action
NL: /me actie.
de commands zijn in het nederlands uitgelegt etc?
Maar dan toch dat je /me Kicks **** On his Face. /do Any Reaction?
en dan Engels moet Spreken etc.
Reply
#5

Уf volledig Engels, уf volledig Nederlands. Als de commando's in het Nederlands worden uitgelegd terwijl de servertaal Engels is kan je net zo goed alles in het engels doen.
Reply
#6

Licht eraan wat je zelf wilt is wel leuk dat er is een Helemaal NL server is
Reply
#7

Quote:
Originally Posted by Jason_Dealley
View Post
Hoe zou ik er dan Nederlands in kunnen krijgen?
Wat je zou kunnen doen... Is dat je bij het registreren [English] en [Dutch] als language kan uit kiezen.
Als je bijvoorbeeld [English] zou kiezen, dan komt er een Text label boven je naam "[English]" zodat de rest weet welke taal je hebt uit gekozen. En mischien gewoon een regel maken dat als je bezig bent met een person die [English] boven zijn naam heeft, moet je ook engels type, zo niet, dan niet. :P
Reply
#8

Net zoals de Polen/Russen en nog een aantal.

Waarom niet!?
Reply
#9

De polen en russen hebben VEEL meer mensen, zoals je hier al ziet op het forum zijn er niet echt mensen bereid om een nieuwe nederlandse server te joinen. Dit zal misschien wel geinig zijn voor jonge gamers die nog niet (goed) engels kunnen. Deze zullen wel later naar een internationale server gaan, wat begrijpelijk is
Reply
#10

Quote:
Originally Posted by Michael23
View Post
De polen en russen hebben VEEL meer mensen, zoals je hier al ziet op het forum zijn er niet echt mensen bereid om een nieuwe nederlandse server te joinen. Dit zal misschien wel geinig zijn voor jonge gamers die nog niet (goed) engels kunnen. Deze zullen wel later naar een internationale server gaan, wat begrijpelijk is
Licht eraan hoe de server eruit gaat zien, maar een Nederlandse Server is wel gezelliger ;d
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)