Onderzoek: NEBE - Wie zou actief op de server spelen?
#1

Hallo allemaal,

Ik zie nog regelmatig dat mensen interesse hebben in een Nederlandse server, zoals NEBE.
Nu wil ik graag uitzoeken als ik het NEBE project opnieuw start, of het daadwerkelijk zin heeft.
Mijn vraag aan jullie is daarom: Zou je op nebe actief spelen als het terugkomt? Vul de poll in en laat een berichtje achter!

Alvast bedankt.
Reply
#2

Nee.
Reply
#3

Quote:
Originally Posted by Jochemd
Посмотреть сообщение
Nee.
Bedankt voor je snelle reactie, zou je zo vriendelijk willen zijn om ook de poll in te vullen?
Reply
#4

Wat is NEBE precies?
Reply
#5

Nee. Ik speel geen GTA SA(:MP) meer.
Reply
#6

Quote:
Originally Posted by Giannidw
Посмотреть сообщение
Wat is NEBE precies?
NEBE is een Nederlandse server met een custom map die volledig Nederlands is, met events enz.
Reply
#7

Quote:
Originally Posted by Giannidw
Посмотреть сообщение
Wat is NEBE precies?
NEBE was een project waarin Nederlanders en Vlamingen samen werkte aan een totaal Nederlandse server. In eerste instantie waren er wat problemen, zoals ik noemde in het Chattopic, maar als er mensen zijn die serieus actief hierop willen spelen, ga ik opnieuw het project organiseren. Ik wil in het nieuwe project meer samenwerking als dat het was en een betere takenverdeling. (Een beter organisatie dus). Ook wil ik een nieuw plan te aanzien van de mogelijkheden die de GM zal bieden. Waarschijnlijk meer een Freeroam/RPG, maar dat hangt ook af van wat alle mensen graag zien.

Enfin, het belangrijkste is dus dat er daadwerkelijk mensen zijn die op NEBE willen spelen. Het zou dan denk ik gaan om een server met 20(-25) slots. Waarvan ik er dan toch wel 10 gevuld zou willen zien. Vandaar dit kleine onderzoek.
Reply
#8

Quote:
Originally Posted by [PC]henkie[NL]
Посмотреть сообщение
NEBE was een project waarin Nederlanders en Vlamingen samen werkte aan een totaal Nederlandse server. In eerste instantie waren er wat problemen, zoals ik noemde in het Chattopic, maar als er mensen zijn die serieus actief hierop willen spelen, ga ik opnieuw het project organiseren. Ik wil in het nieuwe project meer samenwerking als dat het was en een betere takenverdeling. (Een beter organisatie dus). Ook wil ik een nieuw plan te aanzien van de mogelijkheden die de GM zal bieden. Waarschijnlijk meer een Freeroam/RPG, maar dat hangt ook af van wat alle mensen graag zien.

Enfin, het belangrijkste is dus dat er daadwerkelijk mensen zijn die op NEBE willen spelen. Het zou dan denk ik gaan om een server met 20(-25) slots. Waarvan ik er dan toch wel 10 gevuld zou willen zien. Vandaar dit kleine onderzoek.
JA!!
Reply
#9

Actief: Nee
Met vaste tijdstippen (1x per week op zaterdag ofzo): ja
Reply
#10

Dat alleen de server in het weekend open is en in vakanties ofzo?
Reply
#11

Denk dat je deze beter in het gewone gedeelte had kunnen zetten. Dit is niet echt offtopic ja,
Reply
#12

Quote:
Originally Posted by mamorunl
Посмотреть сообщение
Denk dat je deze beter in het gewone gedeelte had kunnen zetten. Dit is niet echt offtopic ja,
verplaats hem dan meneer de moderator
Reply
#13

Nee.
Reply
#14

Bedankt iedereen voor het stemmen,

Fijn dat jullie (hopelijk eerlijk) deze poll hebben ingevuld. Ik ben eigenlijk wel een beetje blij dat er niet veel belangstelling voor is, het scheelt mij natuurlijk nu ook wel weer wat werk :P Echter, als er veel interesse was geweest, had ik natuurlijk graag die extra tijd voor jullie vrijgemaakt.

Aan mamoru: Hier kan een slotje op
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)