Officieel Minecraft Topic
#1

Hallo iedereen

ik las in de chat topic dat het was toegestaan, en zag dat het er nog niet was, dus neem ik de vrijheid om het te creeлren

alles wat ook maar een beetje mc gerelateerd is hierin dus, server ads zijn afaik niet toegestaan (hiddos correct me if wrong?) maar een pmmetje met een ip is natuurlijk toegestaan

ik zal alvast aankondigen dat ik bijna klaar ben met verhuizen/inrichten van nieuwe huis, en dat ik dan waarschijnlijk een Tekkit server start

je mag me pm'en voor het ip.

-cheers

legodude
Reply
#2

Net nog met een vriend van mij gespeeld, we hebben een basis met krachtfield eromheen die we op een punt open en dicht kunnen doen of helemaal open. Daarin staat kern centrale, ondergrondse quarry, automatische tree farm, mfsu factory. Veel mods enzo dus, maar die maken het spel wel wat uitdagender!
Reply
#3

IP van minecraft servers vallen NIET onder de adverteerregels van het forum. Zolang het maar niet een volledige advertentie is mag je m gewoon hier plaatsen.
Reply
#4

Speelt er hier iemand op de kingsize server?

Ben momenteel aant rondknoeien met skyblock.
Reply
#5

Dus ik ben rustig bezig met Yogbox, mooie drukke nacht, veel monsters, was twee keer doodgegaan.. dus van lvl21 naar lvl4.
Kom ik twee weerwolven tegen(Deze hebben hййl vййl HP.) die ging ik lekker aanvallen, aldus naar achter rennen terwijl ik ze sla met me enige diamond sword(Ik gebruik die alleen in noodgevallen).
Maar ineens merkte ik toch dat er iets veranderd was op me radar, 3 seconden wachten en toen verscheen er dit: (Het plaatje faalt omdat Yogbox maar een in de zoveel F2's opslaat)

Na het verslaan van deze groep(Zonder dood te gaan!:O) was ik wel mooi lvl15!

EDIT:
Dat zijn trouwens(Ik heb ze geteld) 5 zombies, erachteraan liepen 2 spinnen.
Reply
#6

Quote:
Originally Posted by justsomeguy
View Post
dus van was ik wel mooi lvl15!

EDIT:
Dat zijn trouwens(Ik heb ze geteld) 5 zombies, erachteraan liepen 2 spinnen.
Levelen in Minecraft is iritant, Als je dan ook nog eens een crappy enchantment krijgt weet je zeker dat ik het eerste half jaar geen moeite ga doen om xp te krijgen...

Ik heb gewoon altijd fire prot 3 op level 30, Ik moet dat niet, In pvp heb je dat niet echt nodig...
Reply
#7

Quote:
Originally Posted by justsomeguy
View Post
Na het verslaan van deze groep(Zonder dood te gaan!:O) was ik wel mooi lvl15!
Als ik dat soort dingen doe ik ga ik daarna meestal weer verder met bomen slaan.
Reply
#8

Quote:
Originally Posted by Hiddos
View Post
Als ik dat soort dingen doe ik ga ik daarna meestal weer verder met bomen slaan.
Ja gewoon omdat dat pro is.. nee ik heb een gigantisch en dicht begroeide bos gemaakt, dus ik heb genoeg bomen om in elkaar te slaan en te bewerken.
Ik heb een cave achter me huisje waar ik dan maar gewoon ga caven..
Reply
#9

Als er mensen zijn die het leuk vinden om survival met mods te spelen op een hosted server met teamspeak, moet je me maar ff pmen.
Reply
#10

Quote:
Originally Posted by [PC]henkie[NL]
View Post
Als er mensen zijn die het leuk vinden om survival met mods te spelen op een hosted server met teamspeak, moet je me maar ff pmen.
Hey ik en wat vrienden gaan een epic castle war doen en het filmen voor YT, wil je(Anderen mogen ook, er is ruimte voor 16) meedoen?
Reply
#11

Quote:
Originally Posted by justsomeguy
Посмотреть сообщение
Hey ik en wat vrienden gaan een epic castle war doen en het filmen voor YT, wil je(Anderen mogen ook, er is ruimte voor 16) meedoen?
Hoe wil je een war doen in MC? xd Ik doe altijd bouwen xd
Reply
#12

Quote:
Originally Posted by [PC]henkie[NL]
Посмотреть сообщение
Hoe wil je een war doen in MC? xd Ik doe altijd bouwen xd
Gewoon een steel de diamond, je hebt 20 minuten om een kasteeltje te bouwen, je mag daar e kist ergens neerzetten maar het moet wel zichtbaar zijn.(Dus niet achter een dubbele muur ofzo)
Je moet vervolgens flink DM'en.
Je mag je kist beschermen(In de eerste 20 minuten(De bouw-periode) krijg je creative mode dus dan kun je flink bouwen enzo) maar geen TNT gebruiken en geen obsidian of bedrock gebruiken.
Voor de rest mag alles gewoon!
Reply
#13

En je mag tijdens de DM dan het kasteel van de anderen niet afbreken? Of wel? Lijkt me anders een beetje nutteloos om het te bouwen.
Reply
#14

Quote:
Originally Posted by Vince
Посмотреть сообщение
En je mag tijdens de DM dan het kasteel van de anderen niet afbreken? Of wel? Lijkt me anders een beetje nutteloos om het te bouwen.
alles volstampen met dynamiet natuurlijk
Reply
#15

Quote:
Originally Posted by Vince
Посмотреть сообщение
En je mag tijdens de DM dan het kasteel van de anderen niet afbreken? Of wel? Lijkt me anders een beetje nutteloos om het te bouwen.
Je mag het alleen in brand zetten met firecharges en flint&steel.. het hoeft geen mooi kasteel te zijn trouwens, gewoon functioneel en beschermend.
Reply
#16

Aha, misschien kom ik wel een keer meedoen ^^ Ik ben nu eerst een vriend aant leren hoe hij minecraft moet spelen xd
Reply
#17

Quote:
Originally Posted by justsomeguy
Посмотреть сообщение
Je mag het alleen in brand zetten met firecharges en flint&steel.. het hoeft geen mooi kasteel te zijn trouwens, gewoon functioneel en beschermend.
Ok, dus niet met pickaxe kapot doen.
* Bouwt een toren van houten double slabs *
* trollface.jpg *
Reply
#18

Een vraagje over dropped items.. despawnen deze ook? Zoja, hoelang duurt dat?(De tijd tussen het dropping en despawning)
Reply
#19

5 minuten iirc
Reply
#20

Quote:
Originally Posted by mamorunl
Посмотреть сообщение
5 minuten iirc
Oke, want ik gebruikte een preset(1;7,4x2,6:3;4) en een mooie jungle kwam eruit, zoals verwacht maar door alle sapligs die zijn gaan rondliggen door lichtgebrek lagg'd de game als een idioot.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)