11.09.2012, 06:15
Salut, am de mult inca o problema si chiar nu inteleg dece face asa dearece sistemul de masini personale este configurat corect. Deci problema o am de 1 luna , o sa va explic mai joc cum sta treaba.
Deci daca dau 1 data la 2 saptamani sa zicem sau la 3 saptamani cam asa se buguieste deodata sistemu de masini si cel mai des cand fac un update se intampla imediat. Problema e urmatoarea ca masinile personale se incarca pe server, sunt okay apar si numele doar ca deodata playeri nu mai au acess la acestea.
De exemplu eu am masina sultan iar dupa ce se buguieste cum v-am zis mai sus imi zice ca am jester, si la /stats lafel apare. Asta nu inteleg dece se buguiesc masinile? in cars.cfg apar corect numele si sus la masina la 3dtextlabel. Cred ca e ceva ce nu permite poate stiti voi !
MAI CLAR: Se schimb propietari masinilor personale deodata, de exemplu eu am sultan si dupa imi zice ca am jester dar normal in cars.cfg si la 3dtextlabel apare numele meu la masina potrivita doar in game e problema.
Deci daca dau 1 data la 2 saptamani sa zicem sau la 3 saptamani cam asa se buguieste deodata sistemu de masini si cel mai des cand fac un update se intampla imediat. Problema e urmatoarea ca masinile personale se incarca pe server, sunt okay apar si numele doar ca deodata playeri nu mai au acess la acestea.
De exemplu eu am masina sultan iar dupa ce se buguieste cum v-am zis mai sus imi zice ca am jester, si la /stats lafel apare. Asta nu inteleg dece se buguiesc masinile? in cars.cfg apar corect numele si sus la masina la 3dtextlabel. Cred ca e ceva ce nu permite poate stiti voi !
MAI CLAR: Se schimb propietari masinilor personale deodata, de exemplu eu am sultan si dupa imi zice ca am jester dar normal in cars.cfg si la 3dtextlabel apare numele meu la masina potrivita doar in game e problema.
Quote:
public LoadCar() { new arrCoords[13][64]; new strFromFile2[256]; new File: file = fopen("cars.cfg", io_read); if (file) { new idx = 190; while (idx < sizeof(CarInfo)) { fread(file, strFromFile2); split(strFromFile2, arrCoords, ','); CarInfo[idx][cModel] = strval(arrCoords[0]); CarInfo[idx][cLocationx] = floatstr(arrCoords[1]); CarInfo[idx][cLocationy] = floatstr(arrCoords[2]); CarInfo[idx][cLocationz] = floatstr(arrCoords[3]); CarInfo[idx][cAngle] = floatstr(arrCoords[4]); CarInfo[idx][cColorOne] = strval(arrCoords[5]); CarInfo[idx][cColorTwo] = strval(arrCoords[6]); strmid(CarInfo[idx][cOwner], arrCoords[7], 0, strlen(arrCoords[7]), 255); strmid(CarInfo[idx][cDescription], arrCoords[8], 0, strlen(arrCoords[8]), 255); CarInfo[idx][cValue] = strval(arrCoords[9]); CarInfo[idx][cLicense] = strval(arrCoords[10]); CarInfo[idx][cOwned] = strval(arrCoords[11]); CarInfo[idx][cLock] = strval(arrCoords[12]); if(CarInfo[idx][cOwned] == 0) { CarInfo[idx][cCar3d]=Create3DTextLabel("Masina de vanzare",0xB4B5B7FF,0,0,0,30,1); }else { static str[124]; format(str,124,"%s Vehicle",CarInfo[idx][cOwner]); CarInfo[idx][cCar3d]=Create3DTextLabel(str,0xB4B5B7FF,0,0,0,30,1); } Attach3DTextLabelToVehicle(CarInfo[idx][cCar3d],idx,0,0,0.2); printf("CarInfo: %d Owner:%s LicensePlate %s",idx,CarInfo[idx][cOwner],CarInfo[idx][cLicense]); idx++; } } return 1; } public SaveCarCoords() { new idx = 190; new File: file2; while (idx < sizeof(CarInfo)) { new coordsstring[256]; format(coordsstring, sizeof(coordsstring), "%d,%f,%f,%f,%f,%d,%d,%s,%s,%d,%s,%d,%d\n", CarInfo[idx][cModel], CarInfo[idx][cLocationx], CarInfo[idx][cLocationy], CarInfo[idx][cLocationz], CarInfo[idx][cAngle], CarInfo[idx][cColorOne], CarInfo[idx][cColorTwo], CarInfo[idx][cOwner], CarInfo[idx][cDescription], CarInfo[idx][cValue], CarInfo[idx][cLicense], CarInfo[idx][cOwned], CarInfo[idx][cLock]); if(idx == 190) { file2 = fopen("cars.cfg", io_write); } else { file2 = fopen("cars.cfg", io_append); } fwrite(file2, coordsstring); idx++; fclose(file2); } return 1; } |