Stunt Server
#1

Hej allihopa!

Det дr sе hдr att jag hеller pе att kodar och fцrsцker lдra mig och iden jag har дr att det ska vara en Stunt/Deathmatch server. Hela servern gеr ut pе att vara i Los Santos. Tillexempel det finns bilar pе servern man kan ta, man fеr vapen, man dцdar och fеr pengar. Helt enkelt en FUN Server.

Sе vad tycker ni?

Test server uppe!: 5.39.11.54:7777
Reply
#2

Lеter som en skцn ide. Dock gцr det lite mer unikare, dе det finns mycket av dem.

Jag hеller pе och kodar pе ett "Trucking" Gamemode. Unikt, och jдvligt simpelt D
Reply
#3

Okej, Jag дr helt ny och hеller pе att fцlja guider nu. Jag har kodat in ett register system och nеgra admin kommands. Men jag hеller pе!!
Reply
#4

Freeroam typ?
Reply
#5

Japp!
Reply
#6

Kollade in servern men det fanns ju bara bilar typ, inga kommandon och inte дnns skin selection. Men aa, fortsдtt du scripta osv, det blir nog bra. Sдg till om du behцver hjдlp.
Reply
#7

Quote:
Originally Posted by Chrillzen
View Post
Kollade in servern men det fanns ju bara bilar typ, inga kommandon och inte дnns skin selection. Men aa, fortsдtt du scripta osv, det blir nog bra. Sдg till om du behцver hjдlp.
Tack sе mycket! Ja gдrna adda min skype: accordingtojimfreak

Som sagt sе дr jag helt ny! Jag har bara nеgra admin kommandons.
Reply
#8

Lеter najs!
Reply
#9

Grymt, hade sjдlv en TDM/Stunt aka Freeroam server en gеng i tiden, den hette Fathead's Crazy Server och blev rдtt populдr ett tag! Lycka till och he kul!
Reply
#10

Hade dig visst redan pе skype
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)