Jag har blivit bannad frеn min favorit server
#1

Hej!

Jag har blivit bannad frеn San Andreas Roleplay PERMBAN
Och nеgon som vet en RP server som дr rдtt lika som San Andreas Roleplay?
Med typ 30-100 spelare varje dag

Tacksam fцr svar
Reply
#2

Continental Role Play, Bдsta RP Servern som finns. Heter Hurley McKay dдr. Bцrjade RP dдr fцr fцrsta gеngen.

Дr Moderator dдr nu sе joina servern den дr grymt bra, unika saker som inte andra har. Mеnga fцrsцker tillochmed kopiera scriptet.

37.46.126.10:7655
Reply
#3

Kan hеlla med Roddan, Continental дr en riktigt bra server.
Reply
#4

+1 fцr Continental om man дr ute efter en helt unik roleplay kдnsla!

Fast kanske inte om man blir bannad frеn liknande servrar... Vad gjorde du egentligen?
Reply
#5

Ni som lirar pе Continental. Vad heter ni?
Reply
#6

Jag lirar fцr tillfдllet pе Project Reality Roleplay, och True Roleplay men jobbar ocksе att utveckla en egen server med ett gдng killar. Project Reality Roleplay дr riktigt bra om du gillar servrar dдr det alltid finns tid och spela, alltsе, om du vill spela mitt i natten sе дr det fortfarande 100+ spelare inne, till skillnad frеn vissa servrar som 'somnar' runt 10/11 pе kvдllen. Gangster RP dдr дr as bra med, men tyvдrr sе дr polisen dдr vдrdelцs.

True Roleplay, liten och mysig server med cirka 40-90 spelare inne dagligen, ganska unikt script med mеnga funktioner. Men adminsen dдr дr jдvligt orдttvisa och otrevliga, sе vet inte om jag rekommenderar den egentligen. Man kan lдtt bli uttrеkad dдr ocksе, mеnga som RPar sitter oftast i vent sе man mеste nog ha nеgon att spela dдr med annars blir det rдtt sе segt.
Reply
#7

Continental RolePlay дr nog den mest unikaste servern. 40-80 inne dagligen och natt.
Reply
#8

Quote:
Originally Posted by Roddan
View Post
Continental RolePlay дr nog den mest unikaste servern. 40-80 inne dagligen och natt.
Tycker adminsen dдr дr rдtt snea faktiskt. Kom ihеg nдr jag joinade den och jag stдllde nеgra frеgor sе fick jag typ bara spydiga svar. :l

Hostile Core дr rдtt sе bra med som ni kanske ser i min siggy, dock sе дr servern nere igen dе dom startar om den, vдldigt grym script dдr med som jag aldrig sett innan. Dom har typ objekt som kredit kort, och man kan sno folks licenser osv, sе man pе sдtt o vis tar deras identitet. Finns massa sеdana funktioner.

SA-RP дr heller inte svеrt е bli unbannad ifrеn, bara gцr en ban appeal du lдr bli unbannad med tanke pе deras RP-standards och regler lol.
Reply
#9

Quote:
Originally Posted by Hudgens
View Post
Tycker adminsen dдr дr rдtt snea faktiskt. Kom ihеg nдr jag joinade den och jag stдllde nеgra frеgor sе fick jag typ bara spydiga svar. :l

Hostile Core дr rдtt sе bra med som ni kanske ser i min siggy, dock sе дr servern nere igen dе dom startar om den, vдldigt grym script dдr med som jag aldrig sett innan. Dom har typ objekt som kredit kort, och man kan sno folks licenser osv, sе man pе sдtt o vis tar deras identitet. Finns massa sеdana funktioner.

SA-RP дr heller inte svеrt е bli unbannad ifrеn, bara gцr en ban appeal du lдr bli unbannad med tanke pе deras RP-standards och regler lol.
Dom дr inte snea. Just nu дr jag Head of Helpers.
Reply
#10

Quote:
Originally Posted by Roddan
View Post
Dom дr inte snea. Just nu дr jag Head of Helpers.
Nеvдl, dе kanske dom var det -jag hade precis joinat servern och visste inte hur jag kom ut ur flygplatsen, bad om hjдlp och fick kaxiga svar tillbaka, och sе frеgade jag hur man skulle fе reda pе vilken map det var nдr det inte ens stod det i SA-MP clienten sе fick jag ocksе kaxiga svar.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)