'server advertisements'
#1

Hoi,

Ik stel voor om het topic server advertisements eens op te ruimen, meer dan de helft van die servers bestaat al niet meer, of de promotie video, website,... werkt niet meer.

Dus stel ik voor om het op te ruimen (aan de moderator van Nederlands/dutch sectie)





MVG
Brodock
Reply
#2

Goed idee, ben ik het mee eens
Reply
#3

Ja +1. Meer dan de helft zijn niet meer online.
Reply
#4

Of ze moeten hem natuurlijk helemaal vernieuwen
Reply
#5

Helemaal mee eens. Servers komen en gaan
Reply
#6

Quote:
Originally Posted by Sampple
View Post
Helemaal mee eens. Servers komen en gaan
Njah, jammer om te zien dat veel unique nederlandse servers het niet lang vol houden

Het topic zou veel beter zijn, als er net zoals op de engelse sa-mp afdeling, een minimum reputatie punten en/of aantal posts (= forum sterren) vereist is om een advertentie te plaatsen.

Wat denken jullie?
Reply
#7

Daar ben ik het helemaal mee eens!

Ik ben druk bezig met mijn server, en geloof me die houd het lang vol. ^^
Reply
#8

Quote:
Originally Posted by Brodock
View Post
Njah, jammer om te zien dat veel unique nederlandse servers het niet lang vol houden

Het topic zou veel beter zijn, als er net zoals op de engelse sa-mp afdeling, een minimum reputatie punten en/of aantal posts (= forum sterren) vereist is om een advertentie te plaatsen.

Wat denken jullie?
Hmm jaa, maar ik vind dat "Nederlandse Server Toplijst" ook iets meeheeft van server advertisments x)
Reply
#9

Quote:
Originally Posted by Michael@Belgium
View Post
Hmm jaa, maar ik vind dat "Nederlandse Server Toplijst" ook iets meeheeft van server advertisments x)
Njah, ik vind het tog niet helemaal goed, tenzei je er een website kunt bij zetten
Maar ik vind een advertentie tog belangrijk, het geeft veel info over een server.

Als je een goede advertentie gemaakt hebt ten minste
Reply
#10

Quote:
Originally Posted by Michael@Belgium
View Post
Hmm jaa, maar ik vind dat "Nederlandse Server Toplijst" ook iets meeheeft van server advertisments x)
Met de uitzondering dat een server af moet zijn -.-

In elk geval, ik vind het een goed idee maar zoiets kan je niet echt tegengaan. Het ligt bij de eigenaren. Als zij weten dat hun server het niet gaat redden, moeten ze geen server maken of hem gewoon niet adverteren. Wie A zegt moet ook B zeggen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)