Noen som har greie pе zcmd? Sliter litt..
#1

Okay, det har seg slik at jeg har lastet ned 0admin, som dere garantert har hшrt om. dette bruker da zcmd, ogsе er det jo selvfшlgelig noen kommandoer som ikke funker, slik som /get (at du teleporterer en spiller til din posisjon). Det eneste som skjer nе med det jeg har i scriptet, det er at spilleren jeg skal Teleportere til meg, ikke gjшr noe annet enn е "stoppe" nеr han er i en bil. Jeg vil gjжrne ha slik at jeg kan bruke /get pе folk som sitter i biler ogsе.

er ikke intressert i at han skal "ejectes" fшr han teleporteres til meg. her er nе scriptet mitt, eller delen av det jeg sliter med:

Code:
CMD:get(playerid,params[])
{
    LoginCheck(playerid);
    LevelCheck(playerid, 3);
    new playerid2, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;
    if(sscanf(params, "u", playerid2)) return SendClientMessage(playerid, Color:GREY, "USAGE: /get [ID]");
	else
    {
        if(!IsPlayerConnected(playerid2))
			return SendClientMessage(playerid, Color:GREY, "ERROR: There was no player found with this ID.");
			
        if(playerid2 == playerid)
			return SendClientMessage(playerid, Color:GREY, "ERROR: You can't teleport yourself.");
        CheckImune(playerid, playerid2);{}
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid2))
        {
            LinkVehicleToInterior(GetPlayerVehicleID(playerid2), GetPlayerInterior(playerid));
            SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid2), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
            
            GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid2), X, Y, Z);

            SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid2), X, Y, Z);

        }
        else
     	{
            GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, A);

            SetPlayerPos(playerid2, X, Y, Z);
            SetPlayerFacingAngle(playerid2, A);
        }
        SetPlayerVirtualWorld(playerid2, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        SetPlayerInterior(playerid2, GetPlayerInterior(playerid));
        SendAdminCMD(playerid, "Admin "ORAN"%s[%i]"GREY" teleported "ORAN"%s[%i]"GREY" to his location!", Name(playerid), playerid, Name(playerid2), playerid2);
        FormatMSG(playerid, Color:GREY, "You teleported to "ORAN"%s[%i]"GREY" to your location!", Name(playerid2), playerid2);
    }
    return 1;
}
er det noen som har noe som funker?

tusen takk!
Reply
#2

pawn Code:
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid2), X, Y, Z);

            SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid2), X, Y, Z);
Denne koden flytter bilen til sitt orginale punkt, altsе blir bilen akkurat der den er.

Bruk dette isteden:

pawn Code:
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid2), X, Y, Z);
Reply
#3

Tusen takk, +rep til deg!

Fikk det til е funke!, yay
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)