TextDrawShowForPlayer
#1

Cum pun un timer pe chestia asta? Mi-am creat propriul textdraw si vreau sa-l afisez cand cineva se conecteaza pe server pentru x secunde... GameTextForPlayer() nu prea am inteles cum functioneaza
Reply
#2

Inainte de a face ceva, ii indicat sa te documentezi mai mult.

https://sampwiki.blast.hk/wiki/TextDrawShowForAll
https://sampwiki.blast.hk/wiki/TextDrawCreate
Reply
#3

Am wiki-u` langa fereastra asta... cum am spus am creat texdraw-ul, se afiseaza bine doar ca eu vreau sa-l afisez la OnPlayerLogin si doar pentru un anumit timp... sa zicem de 3 secunde. Se poate face asa ceva?
Reply
#4

Faci o functie care sa ascunda textdraw-ul,
pawn Код:
forward HideTD( text: Text );
public HideTD( text: Text )
{
  TextDrawHideForAll( text: JoinLeaveMessage );
}
Cand un jucator se conecteaza chemi functia HideTD cu ajutorul unui Timer.

pawn Код:
SetTimerEx( "HideTD", 3000, false, "d", _:JoinLeaveMessage );
Obs.:
- 1000ms = o secunda, am setat ca textdraw-ul sa se ascunda dupa 3 secunde.
- 'JoinLeaveMessage' il schimbi cu numele textdraw-ului pe care l-ai dat in OnGamemodeInit( ).
Reply
#5

Quote:
Originally Posted by [NoVr
LaZ ]
Faci o functie care sa ascunda textdraw-ul,
pawn Код:
forward HideTD( text: Text );
public HideTD( text: Text )
{
  TextDrawHideForAll( text: JoinLeaveMessage );
}
Cand un jucator se conecteaza chemi functia HideTD cu ajutorul unui Timer.

pawn Код:
SetTimerEx( "HideTD", 3000, false, "d", text_:JoinLeaveMessage );
Obs.:
- 1000ms = o secunda, am setat ca textdraw-ul sa se ascunda dupa 3 secunde.
- 'JoinLeaveMessage' il schimbi cu numele textdraw-ului pe care l-ai dat in OnGamemodeInit( ).
Woay, laz multumesc enorm, asta cautam de mult timp...
Reply
#6

La fel mii de multumiri!!!
Reply
#7

mersi mult de tot
Reply
#8

Uite si un exemplu cu GameTextForPlayer.

pui la OnPlayerConnect sau la OnPlayerRequestClass
Код:
GameTextForPlayer("~g~Bine ~w~ai ~g~venit", 4000, 6);//ce este intre ghilimele reprezinta textul ce vrei sa fie afisat, codurile ~g~ sau ~w~ reprezinta culorile GameText-ului, 4000 reprezinta timpul de afisare al GameText-ului(1000 = 1 secunda), si 6 reprezinta stilul GameText-ului.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)