[FilterScript] Caravan Script
#1

Hallo Allemaal,

Ik had vandaag niks te doen, dus ik besloot iets heel doms te maken.
Het is een heel simpel script van 25 regels en het doet het volgende:

Foto's:

Overdag

Des nachts

Commands:
/caravan : Maakt een huntley met een caravan er aan.

Ik ga misschien nog een update doen zodat je meerdere caravans kan vastmaken aan verschillende auto's.
Als je suggesties hebt voor een bepaalde auto of caravan, post hier een reactie of stuur me een pm.
Als er bugs zijn laat het me even weten via dit topic of een pm.

Update 2.0:
Hallo Allemaal,

Een redelijk grote update nog. De caravan kan nu aan elke auto gekoppeld worden en het bevestigings punt werkt nu ook op elke auto goed.

Foto's:

Overdag

Des Nachts

Commands:
/attach : Bevestigd de caravan aan de auto waar je in zit.

In de volgende update wil ik er zoiezo voor zorgen dat ik een /detach command heb, waarmee de caravan blijft staan waar ik hem detach. Ook wil ik meerdere soorten caravans toevoegen en misschien een roleplay optie toevoegen, waarbij het allemaal wat realistischer wordt vastgemaakt.

Update 3.0:
Hallo Allemaal,

Ik heb weer eens wat dingen aan het script verbeterd, het begint nu langzaam op een roleplay script te lijken. Je kunt nu een cardealer maken, de coordinaten zijn zelf in te stellen in het script. Ook kun je zelf de prijzen van de caravans bepalen. De player kan /attach en /detach doen. Ook kan hij /sellcaravan doen. Bij /detach zal de locatie automatisch worden opgeslagen(de coords buggen soms nog een beetje, maar goed genoeg). Ook kun je nu een kleine caravan kopen.

Commands:
/attach --> Attaches the caravan to your car. (Maakt de caravan aan je auto vast)
/detach --> Detaches the caravan from your car and the location will be saved. (Maakt de caravan van de auto losen slaat de positie op)
/buy --> Use this command at the dealership to buy a caravan. (Gebruik dit commando bij de caravan dealer om een caravan te kopen)
/sellcaravan --> Sells your caravan. (Verkoopt je caravan)

Het script is te installeren door de .pwn file te comilen, hiervoor zal je wel YSI nodig hebben.

Update: Versie 3.2:

-Bug Fixed with caravans attaching to motorbikes, airplanes, boats. You can now only connect caravans to cars.

Voor vragen, opmerkingen of suggestie kun je mij pmen of hier een berichtje posten.

Veel Plezier!

PS: Verwijder mijn credits niet
Reply
#2

Kleine opmerking: Je rijdt op dat plaatje in een Huntley, niet in een Rancher .

Ook een tip: Laat het script geen auto spawnen, maar kijk of de speler in een auto zit waar je een caravan achter kan plakken, da's veel beter voor all-round usage ^^.

Voertuig suggesties:
Perennial ?
Moonbeam
Admiral (echt een caravan auto)
Regina
Rancher
Landstalker
Mesa ?

Daarnaast: Leuk en origineel bedacht ^^
Reply
#3

Dankje, ik wou idd ook eerst aan een bestaande auto maken, maar dan moet je voor elke auto de juiste afstand hebben tussen auto en caravan. Anders krijg je een raar effect, dat de auto er half in hangt ofzo.
Reply
#4

Quote:

Ik had vandaag niks te doen, dus ik besloot iets heel doms te maken.

Lol, dit is echt niet een dom script . Kheb et nog nooit eerder gezien op de sa-mp forums ... dus ik denk dat je mag zeggen dat dit een superscript is xp

Keep updating
Reply
#5

Haha, dankjewel Het is echt al een super oud idee van me, maar ben er nooit echt aan begonnen. En vandaag was de dag. Als jullie suggesties hebben voor verbeter punten, zou ik die graag willen horen. Een dialog of bepaalde plaatsen waar caravans staan, waar je dan je auto voor kan zetten en hem vast kan maken. Laat het maar horen
Reply
#6

Quote:
Originally Posted by [PC]henkie[NL]
Посмотреть сообщение
bepaalde plaatsen waar caravans staan, waar je dan je auto voor kan zetten en hem vast kan maken. Laat het maar horen
Een caravan store misschien? Daar kan je een caravan kopen die je achter je auto kan halen, maar ook kan parkeren ergens en dan als mobiel huis gebruiken ^^?
Reply
#7

Caravans die je neerzet blijven daar ook staan en komen daar te staan als de server start, je moet binnen een bepaalde radius zijn om je auto aan deze caravan te koppelen.

Mooi script, geweldig idee : >
Reply
#8

Ik ga het proberen, deze versie is zoiezo al geschikt voor een fun server oid. De volgende update meer RP met wss dan een shop en save systeem.
Reply
#9

TIP: gebruik de CARAVAN object i.v.p. de trailer.
Alsnog heel nice!
Reply
#10

Dit is een caravan, maar ik denk dat jij de kleine bedoelt, die in mijn volgende update zit.
Reply
#11

Netjes Jammer dat je ermee gestopt bent.
Reply
#12

Quote:
Originally Posted by Spydah
View Post
Netjes Jammer dat je ermee gestopt bent.
Thanks en ja, ben er nooit meer verder gegaan. Ik ben niet meer echt bezig voor SA-MP.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)