Keskustelua 0.3d:stд
#1

Yleistд keskustelua, neuvontaa, yms. 0.3c- versiosta.

Tдytynee sanoa, ettд tykkддn kyllд tдstд rekisterikilpi- hommasta


Topic on siis sama vanha jota kдytettiin 0.3c alkuaikoina, joten siksi tддllд on myцs vanhoja viestejд. Tдstд eteenpдin keskustelua 0.3e: stд
Reply
#2

Jakku osaisitko neuvoa ettд miten saisin avattua portin kun mun getaway on 192.168.1.254 ettд mitдs pitдs tehdд laita vaikka sдhkцpostiin viesti jonilomakin@gmail.com
Reply
#3

SA:MP 0.3d
Elikkд siis 0.3d on vihdoin julkastu. (siitд on tullut jo rc 2 testi). Jos on ongelmaa sen kanssa, niin tдnne vaan postia pistдmддn, niin eikцhдn me sulle apua lцydetд !

Hauskaa pдivдд !
Reply
#4

Kovin on hiljasta.
Reply
#5

Nдinpд nдyttдs
Reply
#6

цц, mistд sen saa.
edit: nvm lцyty
Reply
#7

Itse tykkддn 0.3dtд, vihdoinkin pдivitys jossa tuli kunnolla uutta tavaraa, kuten DIALOG_STYLE_PASSWORD ja PlayAudioStreamForPlayer, joka tukee mp3 ja ogg tiedostoja. Itse olen kokenut skriptaaja, en vain jaa skirptejдni koska jotenkin minusta tuntuu ettд tyцni menee "hukkaan", eikд minulla ole aikaa tehdд erityisesti muille noita basic skriptejд, koska sillon taidot menee hukkaan kun joutuu jotain niin basiikkia tekemддn.
Reply
#8

Quote:
Originally Posted by [FSaF]Jarno
View Post
Itse tykkддn 0.3dtд, vihdoinkin pдivitys jossa tuli kunnolla uutta tavaraa, kuten DIALOG_STYLE_PASSWORD ja PlayAudioStreamForPlayer, joka tukee mp3 ja ogg tiedostoja. Itse olen kokenut skriptaaja, en vain jaa skirptejдni koska jotenkin minusta tuntuu ettд tyцni menee "hukkaan", eikд minulla ole aikaa tehdд erityisesti muille noita basic skriptejд, koska sillon taidot menee hukkaan kun joutuu jotain niin basiikkia tekemддn.
Hukkaan ne ei mene, sillд muut ihmiset vain oppivat niistд. Hukkaan menee ainoastaan jos kдytдt niitд omalla serverillдsi, ja ne on niin sanotusti 'uniikkeja'.
Reply
#9

Quote:
Originally Posted by [FSaF]Jarno
View Post
Itse olen kokenut skriptaaja, en vain jaa skirptejдni koska jotenkin minusta tuntuu ettд tyцni menee "hukkaan", eikд minulla ole aikaa tehdд erityisesti muille noita basic skriptejд, koska sillon taidot menee hukkaan kun joutuu jotain niin basiikkia tekemддn.
+1

Voisin sanoa omalla kohdallani tдysin samaa
Reply
#10

Quote:
Originally Posted by Max_Coldheart
View Post
Hukkaan ne ei mene, sillд muut ihmiset vain oppivat niistд. Hukkaan menee ainoastaan jos kдytдt niitд omalla serverillдsi, ja ne on niin sanotusti 'uniikkeja'.
Mutta ne menee siltд osin hukkaan, ettд minд tein ne ja muut saavat ne ilman minkддnlaista tyцtд ja....
Aww en voi selittдд, en tiedд onko mielipiteessдni mitдд jдrkeд mutta minusta vaa tuntuu ettд menee kova tyц hukkaan ku jakaa muille skriptin jossa on menny kauan aikaa tehdessд/miettiessд.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)