2 vragen over scripten.
#1

Eey,

Ik heb 2 dingen waar van ik zou willen weten of het wel mogelijk is:

Een spierensystem maken. Een admin kan bijv. je spieren naar zoveel zetten, en andere mensen zien het dan ook. Of gewoon als je een tijdje in de Gym bent!

Muziek in SAMP. Zou je een liedje, die nu bijv. in de top 40 staat, kunnen vervangen door een muziekje in de Alhambra club, en dat andere mensen dit horen..

Graag antwoorden
Reply
#2

Met wat bedoel je muziek in SAMP ... een soort van Playlist ? En dan kan het iedereen horen ? ^^


EDIT: je hebt wel de Audio Plugin nodig
Reply
#3

Je kunt nu toch je eigen gta3.img uploaden? Zo kan je hem misschien veranderen. (Dit kon toch in 0.3 nu?)
Reply
#4

Nee je hebt een custom.img daarmee kan je skins wel veranderen maar je kan niet gta3.img uploaden.

Dat spierensysteem dat je het ook egt ziet, is wel mogelijk als je zelf skins zou maken.
Muziek is ook mogelijk met de audio plugin van icognito.
Reply
#5

Spieren systeem? Nog niet, het word wel al bijna elke dag gevraagd in de 'Suggetions for future sa-mp versions' topic.
Reply
#6

Quote:
Originally Posted by playbox12
View Post
Nee je hebt een custom.img daarmee kan je skins wel veranderen maar je kan niet gta3.img uploaden.

Dat spierensysteem dat je het ook egt ziet, is wel mogelijk als je zelf skins zou maken.
Muziek is ook mogelijk met de audio plugin van icognito.
Inderdaad, maar je kan wel .DFF en .TXD bestanden uit de IMG halen, die bewerken en die in de CUSTOM.IMG (en vervolgens de CUSTOM.IDE) plaatsen, en die aanbieden aan je spelers. Over het muziek: Dit kan met Incognito's audio plugin.
Reply
#7

OK. Ik weet genoeg, bedankt
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)