(vraag)Call of duty in samp
#1

nouja, ik weet geen andere titel.
maar ik heb een vraag, of iemand me kon helpen om een echt call of duty mw2 op samp te maken.
dus ik bedoel met een airstrike systeem, dat een heli overvliegt en gewoon alles neerknalt net zoals nuke.
wie al eens cod heeft gespeelt..... en dat zullen hier wel meer zijn weten ongeveer hoe cod in elkaar zit.
maar nu is het zou, dat ik sommige dingen niet weet bv als je bij cod de eerste missie hebt krijg je een oefening.
nou ik heb een filterscript gevonden die er goed voor zou kunnen zijn, maar hoe doe je dat nou.
je joint de game wordt verzonden naar de plaats, maakt de training af maar dan, wil ik dat je naar je spawnplaats wordt getelepoteerd en kunt spelen, en met verschillende mappen kunt spelen, ik weet niet of dit mogelijk is.

snapje je mag me helpen maar ook dingen uitleggen hoe je dat moet doen bv iemand die je kilt, dan die player spec voor paar seconden, en dat er een textdraw staat Killcam.

ik hoop dat de vraag duidelijk is

groetjes Dutchmen
Reply
#2

Ik ken wel iemand die zo'n script heeft gemaakt, met !commands enzo.
Reply
#3

Een killcam is sowieso onmogelijk.
De rest is wel mogelijk om dat maken, maar zal niet zo geweldig goed worden.
Reply
#4

ik had iemand gezien op een server die killcam had.
maar ik vraag me af, kan het dat je een npc maakt dat je bv typt /nuke en de npc speelt.
ik bedoel dat je een npc maakt, dat je alles zit af te knallen en als je dan /nuke typt dat de npc afspeelt.
maar had al eens probeert een npc te maken, lukte niet
Reply
#5

Met de CNPC plugin hй driveto
Reply
#6

Quote:
Originally Posted by Dutchmen0031
View Post
ik had iemand gezien op een server die killcam had.
Futur RPG, MaxLife of Discovery Life?
Reply
#7

Btw, over killcam: Bedoel je dat je zag hoe je werd vermoordt? Of dat je degene zag die je had vermoord?
Dat is nl. heel simpel. Zodra je bent gedood, toggle spectate on en spectate player 'killerid' :P
Maar ehm, over die NPC: Zodra je zeg maar de command intypt, is er iets met "StartRec.. .nee weet je wat:
Quote:
Originally Posted by a_npc include
#define PLAYER_RECORDING_TYPE_NONE 0
#define PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER 1
#define PLAYER_RECORDING_TYPE_ONFOOT 2

native StartRecordingPlayback(playbacktype, recordname[]);
native StopRecordingPlayback();
native PauseRecordingPlayback();
native ResumeRecordingPlayback();
Je kan dat gebruiken. Zodra je command typt, dat hij dan start met spelen . Bedoelde je dat? Maar CNPC is dan wel beter; Met recording kun je de NPC niet verplaatsen, dus moet je op verschillende plekken opnemen. En als je daar dan niet bent krijg je IG dus een "negative".
Reply
#8

Quote:
Originally Posted by Kwarde
View Post
Btw, over killcam: Bedoel je dat je zag hoe je werd vermoordt? Of dat je degene zag die je had vermoord?
Dat is nl. heel simpel. Zodra je bent gedood, toggle spectate on en spectate player 'killerid' :P
Dat is spectator mode, dat is iets heel anders dan killcam.
Reply
#9

Quote:
Originally Posted by WackoX
View Post
Dat is spectator mode, dat is iets heel anders dan killcam.
Weet ik. Ik vroeg hem, of hij dat onder 'killcam' verstond.
Reply
#10

Quote:
Originally Posted by Kwarde
View Post
Weet ik. Ik vroeg hem, of hij dat onder 'killcam' verstond.
Nee, want hij had het duidelijk over MW2.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)