Chat Topic
#1

Welkom in het chat topic.

Ga gewoon naar de laatste pagina('s) en volg gewoon de conversatie >.<

- Kevin



Origineel bericht waarmee het topic startte:
Quote:Hoi,

Ik weet niet of dit ьberhaupt toegestaan is, maar ik zag dat er nog geen chat topic is.
Enne, aangezien we heel vaak off-topic gaan in topics dacht ik, waarom hebben we dan niet gewoon een chat topic? Dan kun je gewoon lekker off-topic gaan zonder gezeur ;)
Wat vinden jullie? (1e discussie :P - ALS dit topic niet wordt verwijderd -.-)

- Kevin
Reply
#2

Ik denk dat dit topic juist wel verwijderd wordt, dit forum is immers bedoeld om over SA:MP te praten :D
Reply
#3

nou eigenlijk valt deze sectie onder everything and nothing
kijk maar naar de andere topics die gaan ook niet altijd over samp...
Reply
#4

Ja daarom opende ik deze ook ;) - Anders had ik hem ook niet gemaakt.
Maar ehm, we shall see :P
Reply
#5

tja wie is eigenlijk de admin hier in de nl sectie? eerst was het toch ehm die woet(ofzoiets) maar die schijnt weg te zijn dus wie is de admin hier?
Reply
#6

No idea.
Volgens mij kan Hiddos wel berichten editten enzo, sticky's zetten... Is hij dan niet gwn mod? XD

randy121 Wrote:serverip=<IP Weggehaald - Hiddos>
Reply
#7

Ja Hiddos is volgens mij moderator van dit board.
In een ander board (het Finse volgens mij) hebben ze geloof ik ook een chattopic dus het zal wel mogen :)
Reply
#8

Ik heb net gehoord dat Hiddos geen moderator is, wie het dus wel is weet ik niet.
Reply
#9

Lol maar wat is hij dan als ie berichten kan editten, topics kan sticken enzo :P
Reply
#10

Dat kуn hij. Nu blijkbaar niet meer. Ik zou het wel graag willen weten wie nu de mod is dan weet je waar je naar toe moet als je problemen hebt.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)