SA-MP Site
#1

Omdat ik me PHP, Mysql skills hoog wil houden en ik nog een host beschikbaar heb.
Wil ik een site starten, voor Nederlandse SA-MP Spelers.
Maar heb helemaal geen idee wat. Dus ik laat jullie stemmen.

Ten Tweede: Weet iemand een mooie naam voor een SA-MP Community?
Reply
#2

Ik stemde "iets anders" maar ik heb geen idee wat xD ik post wel als ik iets weet
Reply
#3

FS handel, bedoel je dat je FSjes maakt en verkoopt op een site?
Leuk idee doe dan Mollie, zo dat je SMSen kan.
Reply
#4

Ik bedoel met handelen, dat je FS`jes kan verkopen aan andere mensen voor punten. Met die punten kun je dan zelf weer dingen kopen. Zoals Upgrades voor je account.
Ik weet dat veel mensen dan gratis FS`jes en GM`s releasen. Maar hier komt dan een klein teampje voor die het in de gaten houd.

EDIT: Weet iemand een mooie naam voor een SA-MP Community?
Reply
#5

Ow, zo verdien er aan zou ik zeggen.

Shampho
Reply
#6

Ik heb gestemd voor community, maar toch is iets anders ook wel nice :P Ik weet niet of je homehost of pre-host, maar mocht je home hosten, en je heb een paar nice servers met goede specs (vooral veel opslagcapaciteit) dan is file uploading/hosting wel nice Maar dan niet zoals megaupload e.d met wachttijd enzo, gewoon simpel te up-en-down-loaden

Cya!

-J
Reply
#7

toplijst is wel cool, met de momenteel beste (NL) servers clans spelers etc.
Reply
#8

Doe iets nuttigs, maak een site waar je aan kan verdienen probeer 't je baan te maken, ga niet gratis rotzooi hosten voor sampkids.
Reply
#9

Quote:
Originally Posted by Think
View Post
Doe iets nuttigs, maak een site waar je aan kan verdienen probeer 't je baan te maken, ga niet gratis rotzooi hosten voor sampkids.
top gezegd man.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)