[Aangeboden] Gratis MySQL host! [Lezen voor je wat zegt!]
#1

Mods: Kunnen jullie misschien deze topic verwijderen? Zou het erg waarderen!

Edit: Laat maar >_>
-J


Oude post:

Beste iedereen,

Ik weet precies wat jullie denken: Ohnee, niet weer zo'n topic die gamemodes probeert te jatten, die je geld probeert te krijgen, etc.

Maar: Dit is niet zo'n topic. Dit wordt serieus, duidelijk en eerlijk.

Oke, ik zal wat vertellen: Ik heb hier in de berging, een kamer in mijn huis, een leuk server rekje staan met daarin 1 Asus rs700 server (zie YouTube). Ik doe hier niks meer mee. Ik gebruikte hem voor school, maar dat is niet meer nodig. Dus nu, wil ik hem graag voor jullie gaan gebruiken. Ik ben op dit moment bezig met alles zo op te zetten dat als jullie het nodig hebben voor bijv. de website van je sa-mp server een MySQL database kunnen hosten. Ik bied:

- 24/7 online
- Volledige controle via PHPMyAdmin
- Super snel, geen stomme trage sh*t
- Edit: Net zoveel db's als je wilt

Je krijgt een apart account op de PHPMyAdmin, natuurlijk met iets minder rechten, zoals zelfs accounts aanmaken/verwijderen, maar verder is alles voor je beschikbaar.

Op dit moment ben ik nog druk ermee bezig, met permissies e.d. Ik denk dat ik morgen ochtend (7 Dec.) Met alles klaar ben en dat jullie m dan kunnen gebruiken.

Ik denk dat een hoop mensen voor hun sa-mp server een forum of iets dergelijks gebruiken, zoals SMF ofso. Allemaal (vooral SMF) hebben een snelle database nodig, anders is t gwn hopeloos. Ik kan deze jullie biden. Nogmaals, check YouTube als je wilt zien hoe de server eruit ziet. Alleen de specs in die video zijn iets lager dan mijn specs. Mijne heeft iets meer RAM, beter processor enso.

Dusss, conclusie: Wat vinden jullie hiervan? Graag hoor ik wat jullie vinden!

Edit: Meer info over systeem specs, zoals internet snelheid e.d komen eraan!
Edit 2: Informatie, zoals tabellen e.d worden NIET voor andere toegankelijk. De enige die dit zou kunnen zien is de hamster die naast mn develop computer staat
Edit 3: Alles is klaar, contact via PM als je wilt!
Reply
#2

Kijk, dit is wat je noemt : GOED. Post ziet er netjes uit, komt betrouwbaar over. Als ik geen eigen server had, dan zou ik er wel een genomen hebben.
Reply
#3

Quote:
Originally Posted by Mujib
View Post
Kijk, dit is wat je noemt : GOED. Post ziet er netjes uit, komt betrouwbaar over. Als ik geen eigen server had, dan zou ik er wel een genomen hebben.
ik ben blij dat te horen

Btw, sommige mensen met een eigen server heb niet de kennis/willen het gewoon niet om een eigen mysql server te runnen :P

Thankx!

-J

edit: kennis zou ik niet zeggen, t is op zich helemaal niet moeilijk
Reply
#4

Hello,
Ten eerste ocharme diene hamster
Maar tja veranderd u IP adres vaak? En een Mysql database is niet moeilijk op Linux en Windows. Maar ik vind het wel een goede idee. Ik ga er nog over nadenken. En tja als je mijn gamemode pikt dan heb ik dikke pech
Reply
#5

Quote:
Originally Posted by Karting06
View Post
Hello,
Ten eerste ocharme diene hamster
Maar tja veranderd u IP adres vaak? En een Mysql database is niet moeilijk op Linux en Windows. Maar ik vind het wel een goede idee. Ik ga er nog over nadenken. En tja als je mijn gamemode pikt dan heb ik dikke pech
Nee. Ik heb een statisch IP die nooit verandert. Mocht er om wat voor reden dan ook iets veranderen, zal je dit altijd te horen krijgen

hamster xD

btw, ik kan ook wel zorgen voor een domein naam, als dat makkelijker is dan een lange code xD (ip)
Reply
#6

Nee, dat heb ik al. En, mijn ip is bijna statisch veranderd om de 4-8 maanden!
Reply
#7

Quote:
Originally Posted by Karting06
View Post
Nee, dat heb ik al. En, mijn ip is bijna statisch veranderd om de 4-8 maanden!
oeiii ja das niet zo fijn :P

cya!

-J
Reply
#8

Quote:
Originally Posted by Jantjuh
View Post
oeiii ja das niet zo fijn :P

cya!

-J
Als je een website hebt ofzo, doe je gewoon een A record op een sub domein (mysql.janjtuh.nl). En als er iets veranderd, verander je de A host. Wat bij gratis host best lang kan duren.
Reply
#9

Bij moet ik betalen (niet veel) maar moet wel 90 minuten wachten
Reply
#10

Quote:
Originally Posted by Karting06
View Post
Bij moet ik betalen (niet veel) maar moet wel 90 minuten wachten
aahhh je moet nie betalen joh xD dr is altijd wel iets goed gratis te vinden :P

o, btw, mujib: nogmaals bedankt dat je dit goed vindt, ik heb speciaal voor mysql gekozen omdat je dan niet echt files kan jatten, zoals bij bijv. een samp server, of webserver ofso :P
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)