vraag over npc
#1

hoi allemaal,

ik heb een simepele vraag over de npc
hoe werkt het (graag de hele uitleg)
Reply
#2

Als je even bij sticky's had gekeken was je dit tegengekomen:
https://sampforum.blast.hk/showthread.php?tid=110195
Reply
#3

hij wil bij mij niet opnemen hij zeg dat ik aan het opnemen ben en dan doe ik naar dat ik klaar ben /stoprecord dan stopt ie ook zegt ie en dan ga ik kijken bij de recording map en dan staat er niet over mijn opgenomen stuk en ja ik heb dan naam van de npc erachter gezet
Reply
#4

ls je klaar bent typ je /stoprecord. Sluit het spel af en ga naar je "scriptfiles" map. Er moet daar een bestand onder de naam "mynpc.rec" staan. Verplaats dit bestand naar <Jouw SA-MP server map>/npcmodes/recordings/

hmm?
Reply
#5

Heb je wel in 'npcmodes/recordings' gekeken?
Reply
#6

ja dat heb ik
Reply
#7

Weird......
Reply
#8

mijn pawno zegt dat dit niet klopt hoe los ik dit op?
Quote:

#include <a_samp>

new MyFirstNPCVehicle;

#if defined FILTERSCRIPT

public OnFilterScriptInit()
{
ConnectNPC("Drifter","drifter");
MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000);
return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) //Kijken of de gespawnde speler een NPC is
{
new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); //De naam aanvragen
if(!strcmp(npcname, "MyFirstNPCVehicle", true)) //Kijken of de naam klopt
{
PutPlayerInVehicle(playerid, MyFirstNPCVehicle, 0); //NPC in zijn voertuig stoppen
}
return 1;
}
return 1;
}
#endif

Reply
#9

pawn Code:
#include <a_samp>

new MyFirstNPCVehicle;

public OnFilterScriptInit()
{
    ConnectNPC("Drifter","drifter");
    MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000);
    return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid)) //Kijken of de gespawnde speler een NPC is
    {
        new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); //De naam aanvragen
        if(!strcmp(npcname, "Drifter", true)) //Kijken of de naam klopt
        {
                PutPlayerInVehicle(playerid, MyFirstNPCVehicle, 0); //NPC in zijn voertuig stoppen
        }
        return 1;
    } else return 0;
}
Try that :3
Trouwens denk ook aan je uitlijning (tabs), dit is veel overzichtelijker en voorkomt vervelende warnings met loose intdingetje.

Je hebt trouwens ook een NPCmode met die naam (en gecompiled), en de recording in de npcmodes mapje ? (recording in subfolder "recorded")
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)