Vraagje over PHP
#1

Laat maar!
Sry, k heb geen vraag meer :P
In mn laatste reply staat alles uitgelegd :P

PS:

Weet je wat klote is aan dit nieuwe forum? O_o Nou, dat als je je de titel van je post edit, dan zie je de nieuwe titel niet in het board O_O De nieuwe titel staat alleen maar als onderwerp als je de post zelf heb geopend.
Ow en sry dat ik dat zij over klote, dit forum is helemaal niet klote ^^
Reply
#2

Hai (:
Add me on msn : mujibazizi@live.nl

Ps. Ik spreek gewoon Nederlands.
Reply
#3

Quote:
Originally Posted by Mujib
View Post
Hai (:
Add me on msn : mujibazizi@live.nl

Ps. Ik spreek gewoon Nederlands.
hey, super bedankt!!!!!!!!!!!!! alleen ik kan vandag niet op msn -.- ouders ensow
k zie je wel een keer op msn, oke

hay (:, ehhh,,, doei xD
Reply
#4

Quote:
Originally Posted by Jantjuh
View Post
hey, super bedankt!!!!!!!!!!!!! alleen ik kan vandag niet op msn -.- ouders ensow
k zie je wel een keer op msn, oke

hay (:, ehhh,,, doei xD
Ja is goed, voeg me anders ook toe op Skype als je dat hebt : 'realdutchserver'
Reply
#5

Er is waarschijnlijk iets mis met je php settings, probeer WAMP te downloading, dit is apache en het complete pakket al voor geinstalleerd + mysql/control panel enz.

Link: http://www.wampserver.com/en/
Reply
#6

Quote:
Originally Posted by gamer931215
View Post
Er is waarschijnlijk iets mis met je php settings, probeer WAMP te downloading, dit is apache en het complete pakket al voor geinstalleerd + mysql/control panel enz.

Link: http://www.wampserver.com/en/
Hey, super bedankt. Ik ken WAMP server al ja. Alleen mijn probleem is dat ik een beetje problemen heb met het beveiligen van PHPMyAdmin enso.
Ik heb dr nu al zo veel mee lopen kloten dat ik zelfs een paar keer mn OS heb ge-herinstalleerd omdat ik gek werd van alle php en weet ik veel wat voor zooi op mn HDD. :P

Ik heb daarom dus maar besloten dat ik maar terug ga naar gratis hosting op t internet
24/7, kost mij lekker geen stroom voor computer, etc :P
Maar toch heel erg bedankt
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)