Teorie Script
#1

Hi

ik zoek een rij-teorie script voor een server, ik doe namenlijk rijexamens en geef ook rijlessen. Maar we hebben nog geen teorie, misschien weet iemand: Sap-Flights.... In het begin moet je ook examen doen.. Zo iets zoek ik

Graag bedank

Ty

Mooijtje >> Is my name
Reply
#2

Kun je het niet zelfmaken? Misschien een simpele met SendClientMessage?
Reply
#3

Quote:
Originally Posted by Tijger
View Post
Kun je het niet zelfmaken? Misschien een simpele met SendClientMessage?
Hi,

Uhm.. Ik ben niet zo bekent in het script maken, het is ook niet mij server maar van een vriend
Reply
#4

Niemand?
Reply
#5

je kan inderdaad iets proberen met SendClientMessage .. en dan vervolgens stellingen maken zoals waar en niet waar, met veel commandjes enz...
je kan natuurlijk ook gebruik maken van de nieuwere functies in 0.3a zoals OnDialogResponse dan kun je in ShowPlayerDialog (met DIALOG_STYLE_INPUT natuurlijk dan voor meer mogelijkheden) een vraag stellen en die vervolgens met A,B,C of D te laten beantwoorden... maar je moet https://sampwiki.blast.hk/ maar eens doorneuzen .. daar staat meer in dan je denkt :P
Reply
#6

Ja, leuk die scripten.. Maar ik snap er geen ene **** van, wilt iemand mij helpen a.u.b
Reply
#7

"Doe gewoon het met sendclientmessage
Voorbeeldje van 1 vraag.
Spaties moetje wel ff klopend maken.
Code:
   if(strcmp("/thecomand", cmdtext, true) == 0){
   {   
      SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Your Question");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "1. The First Answer");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "2. The Second Answer");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Whats the answer of this question?");
      return 1;
   }
Reply
#8

Oke bedankt, maar bij Sap krijg je een test te zien, met ik denk 10 vraagen. Moet je dat gewoon dan achter elkaar doen? En hoe geven ze antwoord?
met een command /A & /B enzovoort
Reply
#9

Tja. Ik denk datje eerst moet leren scripten voordat je dit zooi gaat doen.
Reply
#10

Rofl, voor de zoveelste keer. Het is mijn server niet. En ik heb nooit gescript, want ik hoefde dat nooit.. dus daarom vraag ik het
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)