Nederland is door!!!!!!! - Page 2
#1

Quote:
Originally Posted by Hiddos
View Post
Eh ja, ik zat bij Sneijder in de klas ^^.

Is er iemand die die inktvis gelooft trouwens? ^^
Dhr. Parkiet heeft een betere voorspelling!
Reply
#2

En Mvr. Dolfijn ook!
Reply
#3

Quote:
Originally Posted by Hiddos
View Post
Eh ja, ik zat bij Sneijder in de klas ^^.

Is er iemand die die inktvis gelooft trouwens? ^^
Als je een inktvis gaat geloven, dan ehh :P
Het is gewoon puur geluk wat hij kiest. Wat me ook opviel, is dat hij steeds voor Duitsland koos als iemand tegen Duitsland moest. Maarja, zoals een Spaanse speler al zei:
'Het is maar een inktvis'
Reply
#4

Quote:
Originally Posted by Tijger
View Post
Weet je zeker dat het zijn schoonmoeder was. Want er lopen wel meer van die mensen rond die zeggen dat die demoeder ofzo van jansmit of weetikhet is
Ja het is zijn schoonmoeder, anders lopen er geen mensen rond van: Hoe gaat het met Demy enzovoort
Reply
#5

zijn schoonmoeder die niet eens weet hoe het met haar schoonzoon gaat en jou de foute dingen vertelt?
Reply
#6

Pwnt.

Even terug op die inktvis: Hij pakt volgens mij telkens de mossel die het dichtste bij hem in de buurt is ^^

We zullen het zien vanavond.
Reply
#7

Hiddos. Inktvissen houden van aparte kleuren. Ik denk dat spanje dat heeft
Reply
#8

Wat mij wel opviel, is dat de mozzel bij Spanje voor het in het bakje lag, en bij nederland achter in het bakje... Ik denk gewoon dat hij het makkelijkst kiest ^^

Maarja

We zullen het idd zien vanavond
Reply
#9

Quote:
Originally Posted by LowCo
View Post
zijn schoonmoeder die niet eens weet hoe het met haar schoonzoon gaat en jou de foute dingen vertelt?
Whaa hoor hem XD ROFL, Zijn vriendin is tog in Zuid-Afrika. Daar heeft ze SMS contact mee of ben ik nou zo dom!
Reply
#10

En als z'n vriendin verkeerde dingen verteld dan? Eh?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)