14.01.2010, 06:18
Hello. I did the command / buy, sell, etc. but they eventually stop working 4-5 minutes. And here is my question what may be the reason? When I delete them all worked well.
This is the code:
Please help
This is the code:
Код:
dcmd_buy(playerid,cmdtext[]) { #pragma unused cmdtext new str[128]; new PickUpID = IsPlayerInProperty(playerid); if(PickUpID == -1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "BŁĄD: Nie znajdujesz się w ikonce Posiadłości!"); return 1; } if(Property[PickUpID][wlascicielID] == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "BŁĄD: Już masz zakupioną tą Posiadłość!"); return 1; } if(GetPlayerMoney(playerid) < Property[PickUpID][kupno]) { format(str, 128, "BŁĄD: Nie masz wystarczająco pieniędzy!. Potrzebujesz: %d$", Property[PickUpID][kupno]); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, str); return 1; } if(Property[PickUpID][rodzaj] == 1)return 1; if(Property[PickUpID][wlascicielID] >= 0) PlayerEarnings[Property[PickUpID][wlascicielID]] -= Property[PickUpID][wyplata]; GivePlayerMoney(playerid, -Property[PickUpID][kupno]); PlayerEarnings[playerid] += Property[PickUpID][wyplata]; Property[PickUpID][wlascicielID] = playerid; Property[PickUpID][kupiona] = 1; format(str, 128, "*Gracz %s [ID: %d] kupił/a posiadłość: %s za %d$", PlayerName(playerid), playerid, PropertyName[PickUpID], Property[PickUpID][kupno]); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, str); format(str, 128, "*Będziesz dostawał/a czynsz wartości %d$ co 5 minut.", PlayerEarnings[playerid]); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN, str); return 1; } //=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- dcmd_sell(playerid,params[]) { if(IsPlayerInProperty(playerid) == -1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "BŁĄD: Nie znajdujesz się w ikonce Posiadłości!"); return 1; } if(Property[IsPlayerInProperty(playerid)][wlascicielID] != playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "BŁĄD: To nie twoja posiadłość! Wą! :D"); return 1; } if(Property[IsPlayerInProperty(playerid)][rodzaj] != 1){ PlayerEarnings[playerid] -= Property[IsPlayerInProperty(playerid)][wyplata]; Property[IsPlayerInProperty(playerid)][wlascicielID] = -1; Property[IsPlayerInProperty(playerid)][kupiona] = 0; format(params, 128, "*Gracz %s [ID: %d] sprzedał/a posiadłość: %s", PlayerName(playerid),playerid, PropertyName[IsPlayerInProperty(playerid)]); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, params); } return 1; } //=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- dcmd_bank(playerid, params[]) { #pragma unused params if(PlayerInfo[playerid][Logged] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "*Musisz być zalogowany aby mуc wpłacać pieniądze do banku."); return 1; } if(IsPlayerInProperty(playerid) != 3) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "BŁĄD: Nie znajdujesz się w banku!"); return 1; } ShowPlayerDialog(playerid, PLAYERBANK, DIALOG_STYLE_LIST,"Witamy w Banku PolishX - Co chcesz zrobić?","Wpłać pieniądze na konto bankowe\nWypłać pieniądze z konta bankowego\nSprawdź stan konta w banku", "Wybierz", "Anuluj"); return 1; } //=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- dcmd_gbank(playerid, params[]) { #pragma unused params if(PlayerInfo[playerid][Logged] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "*Musisz być zalogowany aby mуc wpłacać pieniądze do banku Gangu"); return 1; } if(IsPlayerInProperty(playerid) != 3) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "BŁĄD: Nie znajdujesz się w banku!"); return 1; } if(playerGang[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "BŁĄD: Nie należysz do gangu!"); return 1; } ShowPlayerDialog(playerid, GANGBANK, DIALOG_STYLE_LIST,"Witamy w Banku PolishX - Co chcesz zrobić?","Wpłać pieniądze na konto bankowe gangu\nWypłać pieniądze z konta bankowego gangu\nSprawdź stan konta w banku gangu", "Wybierz", "Anuluj"); return 1; }