Serveriprojektit

hello oks joku joka vois tehд mun kaa tдysi suomalaista (suomenkielellд) rpg servua siis editoida GM
Reply

Suomen kieli kuulostaa vдhдn tцnkцltд gangsta-yo-motherfucker-tyyliseen roolipelaamiseen, joten teillд tulee olemaan vaikeeta.
Reply

Ei sovi suomen kieli yhtддn sen tyyliseen RP:hen mitд Finn tossa just sanokin. Jos hyvдn servun haluat, tee se GM itse. Дlд editoi mitддn toista

E: Ja Englanniks kannattaa niin saa ulkomaalaisetkin sitten siitд jotain tolkkua.
Reply

siis niinku kun joinaa servua sielt voi valita minkд kielen haluaa suomi/enkku mut suomalaisten pitдs puhua enkku vaa /b suomee
Reply

Siis mistд sд nyt puhut? Vдhдn epдselvдд luettavaa kun et kдytд mitддn vдlimerkkejд

Siis, joku scripti mistд voi valita kielen vai?
Reply

Varmaa meinaa et ku rekisterцityy ni pomppaa joku dialogi jost voi valita kielen englanti/suomi.
Mutta sillonha iso osa skriptistд pitдs tehд 2 kerroin joka kohassa scripti tarkisais onko kieli suomi vai englanti ja sitte nдyttдд sen texti. Ja tarkottaa varmaa et suomee puhuttais vaan "/b" chatissд. ( Local OOC = Lдhettyvillд olevat vain nдkee sen .. ) Tuski RP servu onnistuu mut RPG vois ;/

- Sori virheet ja epдselvyys, mцkillд kannettavalla ( hidasta.. )
Reply

Sitд mдkin oon miettiny. Hirvee homma tehд kaikki messaget kahella kielellд jos on sellanen systeemi

pawn Code:
new PlayerLanguage[MAX_PLAYERS];

if (PlayerLanguage[playerid] == 1) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_COLOR,"Hello");
}
if (PlayerLanguage[playerid] == 2) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_COLOR,"Moi");
}
Reply

Ei tartte jos kдyttдд YSI:д.

Pitдд vaan tehdд oma tiedosto jokaiselle kielelle mihin on kддntдnyt kaiken, sit ei tartte muutaku tдn niin scripti lдhettдд automaattisesti viestin joka on pelaajan omalla kielellд:

pawn Code:
Text_Send(playerid, "WELCOME_MESSAGE");
YSI wiki linkki
Reply

Niin, kдyhдn se tollakin. Ite kyllд suosin enemmдn ykskielisiд
Reply

On siinд kyllд kirjoittamista mutta kukas sitte jaksaa jos ei edes saa pelaajia servulle. Ehkд se hosti kannattaa miettiд ensin, kun itse hostatulla on suuret pingit ulkomaalaisilla.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 4 Guest(s)